دستگیری ۹ اخلالگر حمل و نقل کالا در خراسان شمالی

دادستان شهرستان بجنورد گفت: ۹ نفر از اخلالگران در فرآیند حمل و نقل کالا در استان دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  بجنورد؛  مسلم محمد یاران دادستان بجنورد با اشاره به دستگیری ۹ نفر از اخلالگران در فرآیند حمل و نقل کالا در استان، گفت: این افراد در فرآیند حمل و نقل کالا در مسیر‌های ترانزیت استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه شرایط حساس کنونی در کشور و سوء استفاده دشمنان و برخی عوامل خود فروخته و مزدوران داخلی افزود: حمایت از مصرف کنندگان کالا‌های اساسی ، تلاش برای تأمین نیازمندی‌های مردم در زمینه ارزاق و مایحتاج عمومی ، حمایت از کامیون داران در امر حمل و نقل بار و برخورد قاطع با اخلالگران در جریان فعالیت صنف کامیون داران پرتلاش از مهمترین وظایف دادستان مرکز استان و سایر دادستان‌ها به شمار می‌رود.

یاران با هشدار به افراد قانون شکن و اخلالگران اظهار کرد: طبق قانون حکم افراد قطاع الطریق چنانچه از مصادیق محارب باشد و یا از مصادیق افساد فی الأرض شناخته شود اعدام خواهد بود.

وی گفت: یک فقره پرونده با موضوع انجام فعالیت تبلیغی در فضای مجازی و تحریک کامیون داران به فعالیت‌های هنجارشکنانه و بروز برخی مزاحمت‌ها در مسیر عبور و مرور کامیون‌ها در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد تشکیل که یک نفر به اتهام مذکور دستگیر و با صدور تأمین کیفری به علت عجز از تودیع وثیقه در بازداشت به سر می‌برد.

وی در پایان از مسئولین ذیربط خواست تا هر چه سریعتر نسبت به اجابت خواسته‌ها و تأمین مطالبات به حق کامیون داران اقدام کنند تا علاوه بر احقاق حقوق این صنف زحمتکش از برخی سوء استفاده‌های احتمالی از سوی افراد فرصت طلب پیشگیری شود.

انتهای پیام / ب

دستگیری اخلالگران حمل و نقل کالا در خراسان شمالی

برچسب ها: دادگاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.