اقدام جنون آمیز مسافر دیوانه در ایستگاه قطار! +فیلم

یک مسافر در اقدامی جنون آمیز رئیس سابق یک شرکت را دقیقا ثانیه هایی پیش از رسیدن قطار به داخل ریل ایستگاه پرتاب کرد.

اقدام جنون آمیز مسافر دیوانه در ایستگاه قطار! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جنون آمیز یک مسافر را در یکی از ایستگاه‌های متروی لندن به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود این مسافر دیوانه اقدام به هل دادن رئیس 91 ساله سابق شرکت Eurotunnel به داخل ریل قطار دقیقا لحظاتی پیش از ورود قطار به ایستگاه مترو می کند. "پائول کراسلی" 46 ساله تلاش کرد تا "رابرت مالپاس" را به پرتاب به زیر قطار به قتل برساند.

این حادثه در تاریخ 27 آوریل و لحظاتی پیش از حضور قطار در ایستگاه رخ داده بود. پائول قرار بود در ایستگاه تاتنهام کورت رد سوار بر قطار به سمت ماربل آرچ حرکت کند که اقدام به پرتاب رابرت به داخل ریل قطار کرد. مسافر شجاعی با نام " ریاد ال حسنی بلافاصله پس از این حادثه به داخل ریل قطار پرید و با به خطر انداختن جانش، جان رابرت را در آخرین لحظه پیش از رسیدن قطار به ایستگاه نجات داد. او اگرچه از ناحیه دست راست دچار جراحت شد اما موفق شد تا رابرت را به روی سکوی ایستگاه مترو بکشد. در این حادثه رابرت دچار شکستگی لگن و همچنین از ناحیه سر دچار جراحت شد.

این در حالی است که او پیشتر نیز تلاش کرده بود با انجام عملی مشابه یک مسافر دیگر را نیز در این ایستگاه به قتل برساند. او پیش از این حادثه در تاریخ 23 آوریل نیز تلاش کرده بود با هل دادن مسافری با نام "توبیاس فرنچ" به داخل ریل قطار او را به قتل برساند. اما این مسافر با حفظ تعادل خود روی سکوی ایستگاه قطار توانست از مرگ حتمی جان سالم بدر ببرد.

گفتنی است؛ جلسات دادگاه پائول در حال انجام است.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک هل دادن مسافر به داخل ریل قطار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
اونای میگین خارجی ها با فرهنگن تحویل بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
واقعا که جای تاسف داره