اشتباه مرد جوان، مرگ پدرخوانده اش را رقم زد! +فیلم

کم حوصلگی مرد جوانی در مقابل آسانسور موجب شد تا پدرخوانده اش بطرز وحشتناکی جانش را از دست بدهد.

اشتباه مرگبار مرد جوان، پدرخوانده اش را به کشتن داد! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کم حوصلگی و عجله همیشه می تواند خطری بالقوه به شمار برود. فرق نمی کند که فرد در پشت فرمان اتومبیل در حال رانندگی باشد یا در مقابل یک آسانسور. در هر دو مورد شتاب و کم حوصلی می تواند منجر به حوادثی شود که حتی تصور آن غیرممکن است. مانند اتفاقی که به تازگی در آپارتمانی در یکی از مناطق چین رخ داد.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع یک تراژدی را بخاطر کم حوصلی و شتاب یک مرد جوان به تصویر می کشد. شتاب این مرد جوان در مقابل یک اسانسور موجب شد تا پدرخوانده سالخورده اش در یک تراژدی جانش را از دست بدهد.

در این ویدئو این مرد جوان به همراه پدرخوانده اش در حالی که منتظر پایین آمدن آسانسور هستند دیده می شوند. لحظاتی بعد این مرد که حوصله اش لبریز شده است برای رصد موقعیت آسانسور اقدام به باز کردن درب کناری آسانسور با استفاده از یک کلید می کند. در ادامه پدر خوانده او که خیال می کرد آسانسور به طبقه ای که آنها حضور داشتند رسیده است ناگهان وارد محدوده آسانسور می شود، بی آنکه از رسیدن کابین آسانسور مطمئن شود. این مرد سالخورده به محض ورود به محدوده کابین ناگهان 8 متر به پایین و در داخل چاله آسانسور سقوط می کند و در دم جان خود را از دست می دهد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که وقوع چنین حوادثی از سوی شهروندان عجول چینی خبرساز می شود. چندی پیش نیز یک مسافر اتوبوس در حالی که راننده از پیاده کردن او در وسط خیابان خودداری کرده بود با باز کردن شیشه پنجره اتوبوس اقدام به پریدن به داخل خیابان و در میان خودروهای دیگر کرده بود.

انتهای پیام/

لحظه وحشتناک سقوط مرد سالخورده به داخل چاله آسانسور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.