بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

نعیم آبادی : از عملکرد تیم راضی هستم

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان از عملکرد تیمش در برابر تیم چین ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ،نعیم ابادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در برابر حریف چینی اظهار داشت : با توجه به اینکه تنها۳ ماه است تمریناتمان را اغاز کرده ایم وگلبالیستهای چینی 24 ماه در اردو بود،فکر می کنم تیم ما عملکرد خوبی در برابر چینی ها داشتند.


او در ادامه بابیان بانوان گلبالیست چینی از بهترینهای این رشته هستند توضیح داد : تیم حریف به تازگی از اردوهای اماده سازی سوئد امده اند و قدرت بدنی بسیار بالایی برخورداردارند، ضمن اینکه رنک دوم جهان را هم در اختیار دارند،اما مطمئن هستم در صورت فرصت سازی و حضور بیشتر در رویدادها و اردوها، دختران ماخواهند توانست این فاصله را پشت سر بگذارند.


سرمربی تیم ملی گلبال بانوان اضافه کرد : از زمان برعهده گرفتن مسوولیت هدایت این تیم ،تلاش کردم تا از علم روز و تجربه همزمان به درستی بهره بگیرم و شاید همین مساله باعث شده که دراین زمان کوتاه بتوانیم در برابر قدرتمند ترین گلبالیستهای اسیا و جهان به این مرحله برسیم.


او اضافه کرد: این ارامش و اعتماد به نفسی که بچه ها دارند اگر با حضور دراردوهای بیشتر همراه می شد امروز نتایج بهتری کسب می کردیم .


نعیم ابادی تاکید کرد با این وجود من از تیمم راضی هستم و به انها افتخار می کنم بچه های نهایت تلاش خودرا کردند و با روحیه تا این مرحله پیش امدند.


او از امکانات و شرایطی که دراحتیار بانوان برای اماده سازی گذاشته شده بود ابراز رضایت کرد و تنها خواسته تیمش را ،فرصت سازی برای حضور در اردوهای داخلی و خارجی عنوان کرد.


سرمربی تیم ملی گلبال بانوان در بخش دیگری از سخنانش به پتانسیل های ورزشی در این رشته اشاره کرد و اظهار داشت در تیم جوانان چندین ورزشکار خوب داریم که در اینده با دعوت از انها خواهیم توانست تغییرات خوبی را ایجاد کنیم.

 


بیشتر بخوانید:

شیرمحمدی: تجربه خوبی در رشته کامپوند کسب کردم

بهرام سلیمانی: ۱۰ سال برای این لحظه زحمت کشیده بودم

دست دوچرخه سواران ايران از رسيدن به مدال برنز كوتاه ماند


 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

اظهارات نعیم آبادی درباره تیم گلبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار