تورک: دادسرا باید درباره جاعلان سند در باشگاه استقلال تصمیم‌گیری کند

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: جعل سند در باشگاه استقلال جرم است و این پرونده را به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داده‌ایم.

تورک: دادسرا باید درباره جاعلان سند در باشگاه استقلال تصمیم گیری کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به جعل اسناد مالى که در باشگاه استقلال صورت گرفته بود، روزهاى گذشته افتخارى مدیرعامل سابق این باشگاه درباره موارد پیش آمده با حضور در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

جعل اسناد در زمان مدیریت صادق ورمزیار در آکادمى استقلال صورت گرفته است که در حال حاضر مسئولان کمیته اخلاق با مجرم دانستن عوامل این اقدام، رسیدگى نهایى به این موضوع را به دادستانى تهران ارجاع داده اند. در این میان هیئت فوتبال تهران هم مجرم اعلام کرده اند.

مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با تایید این خبر گفت: عواملی که در بحث جعل اسناد در باشگاه استقلال نقش داشته اند از فعالیت رسمی در فوتبال محروم شده و با توجه یه جرم بودن این موضوع، پرونده را به دادسراى فرهنگ و رسانه ارجاع داده ایم تا آن‌ها درباره مجرمان تصمیم گیری کند. هیئت فوتبال تهران هم با تخلفى که انجام داده برایش اعلام جرم شده است.

انتهای پیام/

ماجرای پرونده جعل اسناد در باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار