هجدهمین قطار گردشگری در راه فارس

قطار عقاب طلایی تا ساعاتی دیگر وارد فارس می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن استان فارس گفت: قطار گردشگری عقاب طلایی ساعت ۳:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه با ۶۶ گردشگر و خدمه خارجی وارد ایستگاه سعادتشهر استان فارس خواهد شد.

وی افزود: قطار گردشگری با نام عقاب طلایی متعلق به شرکت پاسارگادتورز ۱۵ مهرماه از مرز سرخس وارد ایران شده است.

ولدی ادامه داد: واگن‌های این قطار متعلق به شرکت روسی است و گردشگران خارجی آن در مسیر خود از شهر‌های مشهد، تهران، کرمان، راین، سعادت شهر، شیراز، اصفهان، کاشان، قم، اراک، شوشتر، شوش، گرمسار، پل ورسک و پل سفید بازدید می‌کنند.

مدیرکل راه آهن استان فارس با بیان این که این تور ۲۷ مهرماه به پایان می‌رسد افزود: گردشگران این قطار صبح یکشنبه (فردا) از آثار تاریخی پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم بازدید می‌کنند و پیش از ظهر با اتوبوس به سمت شیراز حرکت خواهند کرد.

وی گفت: گردشگران در شیراز نیز از اماکن تاریخی این شهر مانند آرامگاه حافظ، سعدی و ارگ کریم خان بازدید می‌کنند و شامگاه یکشنبه، شیراز را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت پاسارگاد تورز نیز با بیان این که امسال سه قطار گردشگری توسط این شرکت وارد ایران شده است، افزود: از سال ۹۳ تاکنون ۱۷ قطار گردشگری تحت عنوان عقاب طلایی وارد ایران شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال سه قطار گردشگری دیگر نیز وارد کشور شود.
انتهای پیام/ر

قطار گردشگری وارد شیراز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.