بالگرد هلال احمر به همراه 40 دستگاه امبولانس مسیر زائران اربعین را پوشش می دهند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی 350 نفر از امدادگران و کارکنان هلال احمر برای خدمت رسانی به زوار اربعین خبر داد.

بالگرد هلال احمر  به همراه 40 دستگاه امبولانس مسیر زائران اربعین را پوشش می دهندامیریان   مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    با اشاره به اینکه امسال نیز افتخار خدمت رسانی به زائران اربعین را داریم گفت: تمام محورهای مواصلاتی  که در تردد زوار اربعین  هستند زیر پوشش نیروهای هلال احمر قرار دارد.

وی گفت: 23 پایگاه ثابت و موقت بین شهری و 15 پایگاه شهری  امداد رسانی به زائران اربعین و اسکان اضطراری  انجام می دهند .

امیریان گفت: 40 دستگاه آمبولانس  30 دستگاه خودرو کمک دار و  یک دستگاه خودرو ارتباطات  و یک فروند بالگرد هوایی هلال احمر کار امداد رسانی به  زائران اربعین را انجام می دهند.

 

ایام اربعین که از راه میرسد حال و هوای کرمانشاه عوض می شود

 

 وی گفت: ایام اربعین که از راه میرسد حال و هوای کرمانشاه عوض می شود . وقتی صدای قدم ها ، صدای سایش کفش ها بر سینه جاده ها را میشنوی با خودت زمزمه می کنی :
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست ...

 امیریان با بیان اینکه  وقتی یک بار در میهمانی پیاده روی اربعین حاضر شوی دیگر برایت سخت می شود که سالهای بعد نباشی گفت:وقتی ما به عنوان جمعیت هلال احمر استان با خیل عظیم زائران حسینی (ع) همراه می شویم که با پای پیاده به کربلا حرکت می کنند صحنه بی بدیل جاذبه بی انتهای حسین را به چشم می بینیم ، آنجاست که با تمام توان و پتانسیل خود همواره در صف اول خدمت رسانی حاضر می شویم چون معتقدیم خدمت به زائران اباعبدلله (ع) عبادت است .
 


انتهای پیام/ز

 

برچسب ها: اربعین حسینی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار