صدور ویزای اربعین برای مهاجرین افغانستانی مقیم پاکستان

وزارت داخله/ کشور عراق اعلام کرد که اتباع افغانستانی مقیم پاکستان می توانند با مراجعه به سفارت عراق در آن کشور، ویزای جمعی دریافت و در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

صدور ویزای اربعین برای مهاجرین افغانستانی مقیم پاکستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت داخله/ کشور عراق اعلام کرد که اتباع افغانستانی مقیم پاکستان می توانند با مراجعه به سفارت عراق در آن کشور، ویزای جمعی دریافت و در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

«نعیم الیاسری» مدیر امور گذرنامه و هماهنگ کننده ویژه اربعین در وزارت داخله/ کشور عراق با اشاره به صدور ویزا برای بیش از پنج هزار زائر افغان مقیم  پاکستان افزود: دادن ویزای تکی به افغان های مقیم این کشور ممنوع است.

بر اساس این گزارش افغان های مقیم ایران هم که فاقد گذرنامه افغانستانی و دارای کارت پناهندگی هستند بدون هیچ مشکلی می توانند از کنسولگری های عراق در ایران ویزای سفر به آن کشور را دریافت کنند.

20 صفر 1440 هجری قمری (8 عقرب/ آبان)، اربعین شهادت حضرت امام حسین (علیه السلام)  و یاران با وفای ایشان در صحرای کربلا است و میلیون‌ها زائر از سراسر جهان در این روز برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) وارد  شهر کربلا می‌شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار