تاکید مقامات ترکمنستان و آذربایجان بر گسترش همکاری‌ها

وزیر امور خارجه ترکمنستان در سفر به باکو با الهام علی اف دیدار کرد.

تاکید مقامات ترکمنستان و آذربایجان بر گسترش همکاری‌هابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آذرتاج، «رشید مردوف» وزیر امور خارجه ترکمنستان در سفر به باکو ضمن دیدار با «الهام علی اف» رئیس جمهور آذربایجان و دیگر مقامات این کشور همکاری های باکو - عشق آباد را در حوزه های مختلف بررسی کرد.

الهام علی اف در این دیدار با اشاره به همکاری دوجانبه و چندجانبه جمهوری آذربایجان و ترکمنستان گفت: در نتیجه تلاش های مشترک، روابط دو کشور به بالاترین سطح رسیده است.

وی ابراز امیدواری کرد سفر رشید مردوف به جمهوری آذربایجان به توسعه روابط دو کشور کمک کند. وزیر امور خارجه ترکمنستان امروز همچنین با نخست وزیر جمهوری آذربایجان دیدار کرد.

«نوروز محمداف» نخست وزیر جمهوری آذربایجان در این دیدارگفت: همکاری دو کشور در زمینه انرژی و حمل و نقل ریلی و دریایی توسعه می یابد. وی فعالیت های کمیسیون بین دولتی آذربایجان و ترکمنستان و گروه های دوستی بین پارلمانی را یادآور شد و افزود: ظرفیت های خوبی برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور وجود دارد.

در این دیدار؛ طرفین در مورد برگزاری روزهای فرهنگی متقابل و نمایشگاه های مشترک فرش بین آذربایجان و ترکمنستان تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار