پیام مجمع نمایندگان و استاندار مرکزی به مناسبت هفته تربیت بدنی

مجمع نمایندگان استان مرکزی و استاندار در پیام‌های جداگانه هفته تربیت بدنی را گرامی داشتند.

پیام مجمع نمایندگان و استاندار مرکزی به مناسبت هفته تربیت بدنیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛مجمع نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی و سیدعلی آقازاده استاندارمرکزی به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی پیام‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

متن پیام مجمع نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی در گرامیداشت هفته تربیت بدنی به این شرح است.

پیامبر اکرم (ص): المُؤمِنُ القَوِیُّ خَیرٌ و أحَبُّ إلَی اللَّهِ مِنَ المُؤمِنِ الضَّعیفِ: (مؤمنِ نیرومند نزد خداوند بهتر و محبوب‏تر است از مؤمن ضعیف.)

ورزش از مهمترین موضوعات در تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح افراد جامعه مخصوصا جوانان عزیز است و ورزش از شاخص‌های مهم اجتماعی و فرهنگی است و در زندگی امروز نقشی اساسی دارد.

برهمین اساس نه تنها یک روز یا هفته، بلکه در تمام روز‌ها و ساعات زندگی توجه به این موضوع مهم ضروری است. ورزش مسیر ایجاد سلامتی، قدرت، همت، صلابت و ارزش‌های والای انسانی است و بدون شک یکی از محور‌های اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید.

سلامتی و نشاط عمومی موجب ایجاد فضایی صمیمی در بین مردم شده و توان و روحیه آنان را در زمینه‌های مختلف کاری، امور شخصی و حتی وظایف و تکالیف دینی مضاعف می‌نماید؛ لذا در کنار توسعه فرهنگ ورزش در بین عموم مردم، باید با تأمین و تجهیز اماکن ورزشی و کسب عناوین قهرمانی در ورزش حرفه‌ای باعث عزّت و افتخار کشور عزیز ایران بود.

همچنین امید است دست اندرکاران این عرصه با برنامه ریزی، تدبیر و همّت بلند تلاش نمایند تا در کنار جامعه‌ای سالم و با نشاط، گنجینه‌ای ماندگار از قهرمانان و پهلوانان غیور و با ایمان در ورزش استان مرکزی بوجود آید.

مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم دست اندرکاران امر ورزش و جوانان استان مرکزی که نقش تعیین کننده‌ای در دستیابی به توفیقات مختلف ورزشی به عهده دارند، تبریک گفته و امیدوار است در انجام رسالت مهم خود همچنان کوشا باشند.

مجمع نمایندگان استان با گرامیداشت یاد و نام شهدای عرصه ورزش، برای تمامی ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان، رؤسا، دبیران و کارکنان فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی استان از درگاه خداوند منّان سلامتی و توفیق روزافزون در راه خدمت به مردم عزیز و اعتلای ورزش استان را مسئلت می‌نماید.

پیام  استاندار مرکزی به مناسبت هفته تربیت بدنی

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی هم با صدور پیامی با بیان اینکه هفته تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگو‌های انسانیت و پهلوانی است، هفته تربیت بدنی را به ورزشکاران استان تبریک گفت.

متن پیام استاندار مرکزی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
هفته تربیت بدنی روز اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفی الگو‌های انسانیت و پهلوانی واز مکمل‌های غذایی بدن است.
تربیت بدنی واژه‌ای است به وسعت رشد و تربیت و کمال انسان و مسیر الهی آن که با تقویت و تربیت تمامی ابعاد وجودی انسان جسمانی، روحانی، تعقلی، اجتماعی و اعتقادی انسان را به کمال می‌رساند.

ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روز‌ها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

روز تربیت بدنی و ورزش که سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه ورزش است را به کلیه جامعه ورزشکاران و جوانان کشور به ویژه ورزشکاران و جوانان استان مرکزی تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.