وزارت دفاع و داخله: در صورت تمدید انتخابات آمادگی تامین امنیت را داریم

مسئولان نهادهای امنیتی افغانستان اعلام کردند که اگر مدت زمان انتخابات تمدید شود، نیروهای امنیتی آمادگی کامل تامین امنیت را دارند.

وزارت دفاع و داخله: در صورت تمدید انتخابات آمادگی تامین امنیت را داریمبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان نهادهای امنیتی افغانستان اعلام کردند که اگر مدت زمان انتخابات تمدید شود، نیروهای امنیتی آمادگی کامل تامین امنیت را دارند.

غفور احمد جاوید، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان در یک نشست خبری گفت که در صورت تمدید زمان انتخابات، نیروهای امنیتی آمادگی کامل دارد تا امنیت این روند را تامین کنند.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت داخله نیز گفت نیروهای امنیتی برای یک هفته آمادگی‌های لازم برای تامین امنیت این روند را روی دست گرفته‌اند.

وی افزود: امروز انتخابات در ۴۹۰۰ مرکز رای دهی و ۱۹ هزار محل رای دهی جریان دارد در حالی که کمیسیون انتخابات پیش از این اعلام کرده بود که انتخابات در ۵۱۰۰ مرکز و ۲۱ هزار محل رای دهی برگزار خواهد شد.

دانش همچنین از توقیف یک موتر مشکوک و بازداشت دو مظنون و مقداری مواد منفجره نیز در شهر کابل خبر داد.

این در حالی است که در نتیجه یک انفجار در منطقه «خواجه بغرا» در ناحیه پانزدهم شهر کابل یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

گزارش‌هایی از چند انفجار کوچک دیگر نیز در کابل منتشر شده که به گفته مقام‌های امنیتی تلفاتی نداشته است.

پروسه رای‌دهی امروز از ساعت ۷ صبح به وقت محلی آغاز شد اما با مشکلات عمده چون بسته بودن مراکز رای‌دهی، کم بود اوراق رای دهی، عدم موجودیت نام رای دهندگان در لیست و دیگر مشکلات مواجه شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار