جانشین قرارگاه منطقه ای غرب ارتش ،

آمادگی ارتش در پذیرایی از زائران اربعین حسینی

جانشین قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت : آمادگی پذیرایی بیش از 100 هزار زائر اربعین حسینی در موکب های برپا شده را داریم.

آمادگی ارتش در پذیرایی از زائران اربعین حسینیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر سرتیپ دوم ستاد جواد ملایی جانشین قرارگاه منطقه ای غرب ارتش گفت : ارتش هم مانند سایر یگان ها اقدامات بسیار خوبی در ایام اربعین انجام داده است.

وی گفت : استقرار بیمارستان صحرایی در مرز مهران با تمام تجهیزات و پزشکان متخصص شامل بخش پذیرش، درمانگاه، رادیولوژی، دو اتاق عمل، بخش Icu، دندانپزشکی، داروخانه و... از جمله اقدامات مهمی است که انجام داده ایم و این بیمارستان از روز گذشته(29 مهر) شروع بکار کرد.

وی افزود: در کنار این بیمارستان دو موکب پیش بینی شده که همانند سال گذشته آمادگی پذیرش بیش از 100 هزار زائر را در این موکب ها داریم. همچنین غرفه های فرهنگی، قسمت آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، تعمیرات کیف و کفش نیز از اقدامات پیش بینی شده در این موکب ها است.

ملایی گفت: پیش بینی یگان واکنش سریع، یگان جنگ نوین در مهران، استقرار تیم بالگرد هوانیروز در ایلام و اورژانس هوایی از دیگر اقدامات ارتش برای خدمت رسانی به زوار اربعین است.

وی افزود: همچنین برای ترابری زائرین اتوبوس هایی مستقر می کنیم. غذا نیز بصورت 24 ساعته آماده و در اختیار زوار قرار می گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اقدامات انجام داده ارتش در ایام اربعین ستودنی است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار