بازدید مدیر کل ورزش کرمان از اردوی تیم ملی تکواندو هیانگ ITF

مدیرکل ورزش و جوانان استان از نزدیک با اردونشینان تیم ملی تکواندو هیانگ ITF در محل خانه تکواندو کرمان، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه ی بازديد از اردوی تيم ملی تكواندو هيانگ ITFکه به میزبانی کرمان در حال برگزاریست، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی تكواندو هيانگ itf، هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزش تبریک گفت و از مجموعه هیئت تکواندوی استان، به منظور هماهنگی های لازم برای برگزاری این اردو تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: افتخارمان این است، میزبان شما عزیزان هستیم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه در شرایط فعلی هر برنامه ی تمرینی با تمام محدویت هایش برای شما غنیمتی است، تصریح کرد: همه دست به دست هم داده ایم تا همه بتوانیم افتخاری را برای کشور کسب کنیم.

وی یادآور شد: در شرایط فعلی که شاید بذر ناامیدی در جامعه پاشیده می شود، قهرمانی ورزشکاران ماست که می تواند امیدوارکننده باشد، پس بدانید رسالت سنگینی بر دوش شماست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خطاب به اردونشینان گفت: وقتی شما در صحنه های بین المللی حاضر می شوید، بدانید برای خودتان پیکار نمی کنید، بلکه برای یک جمعیت 80 میلیون نفری از مردم می روید، پس از تمام لحظات استفاده کنید، ما هم برایتان دعا می کنیم و هر کاری از دستمان بر بیاید، انجام می دهیم.

امیری خراسانی افزود: مجموعه ای که من اینجا می بینم هیچ کس به فکر سوء استفاده ی نامی نیست، بلکه همه به دنبال این هستند که افتخار آفرینی برای استان ها و کشور رخ دهد.

وی برای همه به ویژه دست انداران خادم و خالص آرزوی موفقیت کرد.

اردوي تيم ملي جوانان و بزرگ سالان تكواندو هيانگ  ITF با حضور 30 تکواندوکار منتخب از سراسر کشور در محل باشگاه خانه تكواندو کرمان از سه شنبه 24 مهر جاری به میزبانی کرمان آغاز شده است و امروز به پایان می رسد.

اردونشینان خود را برای رقابت های آسیایی آماده می کنند.

یاور صیادی، علی نیک رفتار ( بم)، فاضل حسینی و فرزاد ترابی(کرمان) به عنوان نمایندگان استان کرمان در این اردو حضور دارند.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان اردوی تيم ملی تكواندو هيانگ ITF

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.