قاسمی:

ترامپ احتمالا نام ایران را با دیگر کشور و گروه‌های تروریستی آشنای خود اشتباه گرفته است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت:ترامپ باید تاکنون آموخته باشد که ایران نه بدنبال گرفتن جایی بوده است و نه به کشور دیگری تجاوز کرده است، او احتمالا نام ایران را با دیگر کشور و گروه‌های تروریستی آشنای خود اشتباه گرفته است.

ترامپ احتمالا نام ایران را با دیگر کشور و گروه‌های تروریستی آشنای خود اشتباه گرفته استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: تجربه نشان می‌دهد که باید دید آقای ترامپ در کدامین هنگام، زمانه و روز و ساعت به اظهار نظر می‌پردازد، چرا که این موضوع در برخی از مواقع، چرایی و چگونگی مواضع او را روشن می‌کند.

وی افزود: ترامپ باید تاکنون آموخته باشد که ایران نه بدنبال گرفتن جایی بوده است و نه به کشور دیگری تجاوز کرده است، او احتمالا نام ایران را با دیگر کشور و گروه‌های تروریستی آشنای خود اشتباه گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: ایران بی تردید همان کشور سابق با تمامی مشخصه‌های خود است، دقیقا همان کشوری است که قبل از ریاست جمهوری ترامپ بود، بی هیچ تغییری در سیاست‌های منطقه‌ای خود فعالیت می کند.

قاسمی بیان کرد: مشاوران شناخته شده ترامپ هم متاسفانه بی توجه به منافع ملت آمریکا و با ارائه اطلاعات غلط دریافتی از برخی گروه‌های تروریستی و علاقه‌مند به درگیر کردن آمریکا در این منطقه، موجب تخریب وجهه ترامپ و منافع مردم آمریکا می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار