ملکی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

۴۸ درصد برنامه شریعتمداری با اسناد بالا دستی منطبق نیست

نماینده مجلس گفت: آنچه در برنامه شریعتمداری دیدم ۴۸ درصد برنامه پیشنهادی با اسناد بالا دستی منطبق نیست.

۴۸ درصد برنامه شریعتمداری با اسناد بالا دستی منطبق نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ولی ملکی نماینده مردم مشگین شهر در صحن علنی امروز شنبه 5 آبان ماه در مخالفت با شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کارو امور اجتماعی گفت: مخالفت با یک وزیر پیشنهادی به معنای سیاه نمایی تمامی کارنامه وی نیست و حتی موافقت هم به معنای تمامی برنامه های آن وزیر محسوب نمی‌شود.

وی تصریح کرد: شریعتمداری را از زمان مجلس هفتم می‌شناسم؛ وی انسان با اخلاقی است که متاسفانه در عمل برای درمان اقتصاد بیمار کشور کاری صورت نداد، البته همه می‌داینم کشورمان در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تمامی دستگاه‌ها حتی مجلس باید برای مقابله با آن آماده باشند.

ملکی بیان کرد: در برنامه‌های شریعتمداری به بحث حمایت از اقشار محروم توجه جدی نشده است، حتی باید به موضوع فقر زدایی و امنیت غذایی مردم هم توجه می‌شد که متاسفانه این اقدام هم صورت نگرفته است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: تمامی مدیران باید الگو و وسیله اندازه‌گیری عملکرد ارائه کنند، با توجه به سابقه فعالیت در بنگاه‌های اقتصادی می‌گویم که اگر برنامه‌ای هدفدار نباشد نتیجه‌ای هم نخواهد داشت و چنین موضوعی در برنامه‌ شریعتمداری وجود ندارد.

وی گفت: در حال حاضر زمانی که همکاران نماینده  به وزرا و معاونان رئیس جمهور نامه ارائه می‌کنند آنها شاید به خاطر رودربایستی نامه‌ها را امضا کنند، اما چند درصد این نامه‌های اجرایی می‌شود.

ملکی با تاکید بر لزوم توجه به موضوع شستا هم تصریح کرد: تغییرات سریع مدیران صنعتی یک معضل است، در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی میانگین فعالیت مدیران صنعتی دو سال است که معمولا در سال ابتدایی اعلام می‌کنند که مشکلات مربوط به اقدامات آنها نبوده و در سال دوم هم مدیریت را واگذار می‌کنند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس بیان کرد: همچنین در بحث واگذاری مشکلاتی وجود دارد به طور مثال 300 هکتار از زمین‌ها کشت و صنعت معدن به قیمت متری 2800 تومان واگذار شده در صورتی که اعلام کرده‌اند در این دشت می‌خواهند آب صادر کنند، لذا نباید اجازه دهند وضعیت کشت و صنعت مغان سرنوشت آلومینیوم اراک و هپکو را پیدا کنند.

وی در پایان اظهار کرد: شریعتمداری از تجربه وزارت و مسئولیت‌های مختلفی برخوردار است اما برنامه‌های کاری وی مشکل دارد و امیدوارم فکری برای رفع مشکل بیکاری و وضعیت اقشار کم درآمد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار