سردار آزادی:

امروز فضای مجازی یک میدان نبرد برای مقابله با جنگ نرم است

مشاور فرهنگی سازمان بسیج گفت: امروز علی‌رغم همه تهاجم‌های فرهنگی علیه ایران، جوانان این کشور مثل دوران جنگ ایستادند و با روحیه جهادی و شهادت‌طلبی از دفاع مقدس پاسداری کردند.

امروز فضای مجازی یک میدان نبرد برای مقابله با جنگ نرم استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علیرضا آزادی مشاور فرهنگی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و هشتمین نشست شنبه‌های انقلاب که امروز شنبه 5 آبان ماه با موضوع بسیج و جوانان برگزار شد، با اشاره به تهاجم جدید دشمن به نام جنگ نرم علیه ایران، اظهار کرد: بعد از دوران پرشکوه دفاع مقدس، دشمن تهاجم جدیدی به نام جنگ نرم را علیه ایران تحمیل کرد.

وی افزود: آنهایی که در جنگ نظامی نتوانستند کشور ما را اشغال کنند، تلاش کردند تا با تهاجم فرهنگی کشور ما را تسخیر کنند و همه امپراطوری رسانه خود را به کار گرفتند تا با سرمایه‌های عظیم بر دل های مردم غلبه کنند.

آزادی با اشاره به سرمایه عظیم فرهنگ و تفکر بسیجی تصریح کرد: انقلاب بزرگ با سرمایه عظیمی به نام فرهنگ و تفکر بسیجی در دوران دفاع مقدس توانست با این تهاجم مبارزه کند.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان مستضعفین ادامه داد: امام راحل توانست تفکر بسیجی را در بستر مسجد تقویت کرده و در دستور کار قرار دهد و با این فرهنگ و تفکر به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بپردازد که در همین راستا، بعد از دوران دفاع مقدس شاهد حضور نسل دوم انقلاب در پایگاه‌های بسیج هستیم.

وی درباره حضور موثر جوانان در پایگاه‌های بسیج و مسجد تصریح کرد: حضور موثر در مسجد و پایگاه‌های بسیج، یکی از بزرگترین شبکه‌های معنوی حلقه‌های شجره طیبه صالحین است که با محوریت مسجد و روحانیت تشکیل می‌شود و فرصتی برای خودسازی، حفظ هویت دینی و انقلابی و جهاد اکبر است تا مردم را با تفکرات دینی و انقلابی آشنا کنند و سدی برای مقابله تفکرات استعمارگری از سوی دشمن علیه فرهنگ انقلابی باشد.

آزادی در خصوص ترویج ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد: در راستای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس شاهد یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا هستیم که بیش از 10 هزار یادواره شهید سالانه در سطح کشور برگزار می‌شود و این آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برای زنده نگهداشتن شهدا و درس گرفتن جوانان از آنان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیجیان در حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: در سال‌های اخیر اردوهای تعالی‌بخش راهیان نور در تمام طول سال برگزار شده که همه اقشار بسیج در آن نقش دارند و موجب می‌شود که مردم با فرهنگ شهدا و سبک زندگی آنها آشنا شوند.

مشاور فرهنگی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با مقابله با تهاجم فرهنگی، گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید از ابزار هنر بهره‌ بگیریم؛ بسیج در عرصه هنر ساختارهای خوبی مانند مرکز آفرینش‌های بسیج را ایجاد کرده که بار سنگین مستندسازی و تألیف متون دفاع مقدس و انقلاب را بر دوش می‌کشد.

آزادی درباره ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ انقلاب افزود: بسیج از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ خود استفاده کرده که هزاران کانال و سایت در فضای مجازی برای این ترویج و حمایت از بسیج وجود دارد که امروزه فضای مجازی یک میدان نبرد برای مقابله با جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه جوانان بسیجی ما اکنون در این فضا حضور موثری دارند و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند که از جمله مهمترین دستاوردهای فرهنگ بسیج در سایه دفاع مقدس، تداوم رویه مقاومت و شهادت‌طلبی است.

آزادی در پایان خاطرنشان کرد: امروز علی‌رغم همه تهاجم‌های فرهنگی علیه ایران، جوانان این کشور مثل دوران جنگ ایستادند و با روحیه جهادی و شهادت‌طلبی از دفاع مقدس پاسداری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار