رسن: برای پرسپولیس تاریخ جدیدی را رقم می‌زنیم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، یک تاریخ جدید برای سرخپوشان ایران رقم بزنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن، ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیمش در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: بهترین انتخابم بود که از تیم ملی عراق به پرسپولیس آمدم. پرسپولیس تیم خوبی است و زمانی که مادرم درگذشت، تصمیم گرفته بودم تا در عراق بمانم، اما زمانی که دیدم همه بازیکنان و هواداران به من محبت دارند، خجالت کشیدم و آمدم تا حداقل مقداری از محبت شان را جبران کنم. به همین دلیل به ایران بازگشتم.

او افزود: البته هفت روز نتوانستم تمرین کنم،، چون ما در عراق رسم داریم که هفت روز عزاداری می‌کنیم، اما به خاطر محبت و عشق بازیکنان و هواداران ایرانی به تهران آمدم تا در بازی با السد شرکت کنم.

رسن در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیمای ژاپن اظهار کرد: تیم کاشیما را زیاد نمی‌شناسیم، اما فردا و روز‌های بعد جلساتی داریم. با تمام مشکلاتی که در تیم وجود دارد، می‌خواهیم همین روند خوب که از ابتدای فصل آعاز کرده‌ایم را ادامه دهیم. بهترین تلاش‌مان را هم در زمین می‌کنیم و هر تیمی در زمین مقابل مان باشد تلاش‌مان را برای پیروزی مقابل آن انجام خواهیم داد. امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان یک تاریخ جدید را برای پرسپولیس رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران


انتهای پیام/

اظهارات هافبک عراقی پرسپولیس درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار