در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

وضعیت ۴۴ استاد پیمانی دانشگاه پیام نور به کجا رسید؟

دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور از آخرین وضعیت پرونده ۴۴ استاد پیمانی مشروط این دانشگاه خبر داد.

پرونده 44 استاد پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور به کجا رسید؟عزت الله کردمیرزا  دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پرونده ۴۴ استاد پیمانی مشروط  این دانشگاه گفت: آخرین جلسه هیئت مرکزی جذب از مجموع ۵۲ پرونده مربوط به همکاران هیئت علمی با مدرک دکترا که به طور پیمانی مشروط در دانشگاه پیام نور جذب شده بودند، ۴۴ پرونده پس از بررسی، تایید شد و هشت پرونده باقیمانده برای بررسی دوباره و رفع نواقص ارجاع شد تا پس از احراز شرایط لازم، دوباره بررسی شود.

وی ادامه داد: در واقع این اقدام گامی برای حل مشکل افرادی است که سال‌های متمادی بلاتکلیف بوده‌اند.  

دبیر هیئت اجرایی جذب اعضای علمی دانشگاه پیام نور افزود: از مجموع پرونده‌های اعضای هیئت علمی این دانشگاه با وضعیت پیمانی مشروط تاکنون، ۲۳۸ پرونده به صدور حکم پیمانی قطعی منجر شده یا بر حسب تسهیلاتی که قانونگذار به ایثارگران اختصاص داده است، به حالت رسمی تبدیل وضعیت شده اند و بقیه نیز در حال پیگیری است.

کردمیرزا تصریح کرد: از آغاز سال تاکنون، وضعیت ۱۲۳ پرونده از پیمانی به رسمی آزمایشی و ۳۱ پرونده از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۴۳ پرونده از طریق ارتقای مرتبه و پنج پرونده طبق تسهیلات قانونی ایثارگران منتهی به صدور حکم رسمی قطعی شده است.

گفتنی است؛ این دانشگاه در سال ۱۳۶۷ پس از تجمیع امکانات دانشگاه آزاد ایران و ابوریحان بیرونی، به عنوان نخستین دانشگاه آموزش باز و از راه دور در جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد و علاوه بر پذیرش دانشجو به واسطه آزمون سراسری که سالیانه توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود، از طریق برگزاری دوره‌های فراگیر نیز دانشجو می‌پذیرد.  

این دانشگاه دارای ۴۹۵ مرکز و واحد در سراسر کشور است که به شکل استانی در ۳۱ استان ساماندهی شده و یک مرکز برون مرزی به نام دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین‌الملل نیز در سازمان مرکزی مستقر است.  

انتهای پیام/

آخرین وضعیت اساتید پیمانی دانشگاه پیام نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار