ترامپ: پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات به معنای افزایش جرم و بیکاری در کشور است

رئیس‌جمهور آمریکا در تجمعی انتخاباتی مجددا به تعریف و تمجید از دستاورد‌های دولت خود پرداخت و نسبت به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات کنگره هشدار داد.

ترامپ: پیروزی دموکرات ها در انتخابات به معنای افزایش جرم و بیکاری در کشور استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تجمعی که جهت حمایت از نامزد حزب جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا در انتخابات میان دوره‌ای کنگره برگزار شده بود، ادعا کرد: نرخ بیکاری طی پنجاه سال گذشته تاکنون به کمترین میزان خود رسیده است و ما توانسته‌ایم بیش از دو میلیون شغل فراهم کنیم. رسانه‌ها از ارزش موفقیت‌هایی که من رقم می‌زنم، می‌کاهند و در تعداد شرکت‌کنندگان در همایش‌های مردمی که من در آنها صحبت می‌کنم ابراز تردید می‌کنند.

وی ادامه داد: پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره‌ای کنگره به معنای فرصت های شغلی بیشتر و جرائم کمتر است، اما انتخاب دموکرات‌ها به معنای بازشدن مرزها و افزایش میانگین جنایت و بیکاری است.

ترامپ خاطرنشان کرد: ما به کشورهایی که مهاجران -در کاروانی انبوه- از آنها و از طریق مکزیک به آمریکا می آیند، کمک کرده‌ایم. نیروهای ما اجازه نخواهند داد مهاجران غیرقانونی از مرزهای جنوبی ما گذر کرده و وارد خاک آمریکا شوند. دموکرات‌ها اگر در انتخابات میان دوره‌ای کنگره پیروز شوند تمامی کارهایی را که ما به آن پرداخته‌ایم، ویران می‌کنند. ما از تمامی راه‌های ممکن از مرزهایمان حمایت خواهیم کرد و هرگز اجازه نخواهیم داد سیاست بازداشت مهاجران و سپس آزادی آنها در درون کشورمان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

هشدار ترامپ نسبت به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات کنگره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۳۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
آهای ترامپ یادت هست اولین روزیکه روی کرسی ریاست جمهوری نشستی با دوتا سطل به اصطبل گاوهای شیرده رفتی و کلی شیر دوشیدی؟! اگر این شیرها نبود تا حالا از گرسنگی مردمت کنار خیابانها پهن بودند از کدام آمار بیکاری و کار صحبت میکنی؟؟ آمریکا بدبخت روزی است که شیر این گاوان عرب جاهلی خشک شود فقط کافیست یمنیها اراده کنند و چاههای نفت ولوله های انتقال نفت و گاز و بنادر مهم و حیاتی و صادراتی عربستان و ائتلاف عربی را منهدم کنند خواهی دید و چاره ای جز اعزام آنها به کشتارگاه نداری درست کاری که با صدام حسین وقذافی ......کردید تیر اندازیها و کشتار در مدارس و کنسرتها در دوران ریاست جمهوری تو آماریکه مراکز معتبر آمریکائی و بین المللی ارائه کردند از تمام عمر دولتهای مختلف آمریکا بیشتر بوده عجب ملتی داری که به اراجیفت گوش میدهند و برایت دست و کف و هورا میکشند!!!! ....اینها عقل ندارند؟! اینها چشم ندارند که ببینند؟!.......
آخرین اخبار