راهپیمایی اربعین حسینی در پایتخت انگلیس

هزاران نفر از شیفتگان مکتب حسینی در سایه سکوت معنا دار رسانه‌های غربی در پوشش بزرگترین اجتماع دینی جهان در کربلا، جلوه دیگری از وفاداری به آرمان‌های سالار شهیدان را در قلب اروپا به ثبت رساندند.

راهپیمایی اربعین حسینی در پایتخت انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دلدادگان حسینی با برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در پایتخت انگلیس وفاداری خود را به آرمان‌های والای حضرت سید الشهداء (ع) و اصحاب جانفشانش ابراز و بر ضرورت پیمودن راه ایشان برای سعادت انسان تاکید کردند.

دلدادگان حسینی در نزدیکترین روز تعطیل (یکشنبه) به اربعین حسینی از ملیت‌ها و نژاد‌های گوناگون و با زبان‌های مختلف و در امتداد حضور حماسی و پرشور عاشقان ثارالله در کربلا معلی با فریاد هیهات من الذله و لبیک یا حسین در خیابان‌های مرکزی لندن عشق و ارادت خود را به خاندان پیامبر اعظم (ص) ابراز کردند.

هزاران نفر از شیفتگان مکتب حسینی در سایه سکوت معنا دار رسانه‌های غربی در پوشش بزرگترین اجتماع دینی جهان در کربلای معلی، جلوه دیگری از وفاداری به آرمان‌های سالار شهیدان را در قلب اروپا به ثبت رساندند.

محبان اهل بیت و انبوه راهپیمایان اربعین حسینی در حالیکه پرچم‌های مزین به شعائر اسلامی و نام مبارک امام حسین علیه السلام و اصحاب با وفای ایشان را در دست داشتند مسیر چند کیلومتری این راهپیمایی با شکوه را با نظم خاص طی کردند و در پرتو انوار حسینی به معرفی فرهنگ عزت و آزادگی سرور و سالار شهیدان پرداختند.

مسلمانان انگلیسی، ایرانی، پاکستانی، افغانستانی، لبنانی، عراقی، بحرینی و هندی و پاکستانی، نیجریه‌ای و برخی دیگر از کشور‌ها در این راهپیمایی باشکوه، دوشادوش یکدیگر با نظم خاص با بیان شعائر اسلامی و نوحه سرایی در دسته‌های سینه زنی و عزاداری ضمن اعلام وفاداری به آرمان‌های مقدس امام حسین (ع) بیزاری خود را از دشمنان اسلام ابراز و تلاش آنان را برای مخدوش کردن چهره اسلام محکوم کردند.

پیش از حرکت دسته‌های مختلف در راهپیمایی اربعین سخنرانان در مبداء این راهپیمایی واقع در میدان "ماربل ارچ" ضمن تاکید بر ضرورت وحدت اسلامی و تلاش همگانی برای معرفی چهره واقعی اسلام، نیرنگ دشمنان را برای تحریف اسلام و تخریب چهره مسلمانان اقدامی منفور دانستند و بر ضرورت افزایش آگاهی و هوشیاری مسلمانان در شرایط حساس کنونی برای خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام تاکید کردند.

انتهای پیام/

پیاده‌روی اربعین در لندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۰:۱۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
لبیک یاحسین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
مرگ بر انگلیس
آخرین اخبار