بیرانوند: تماشاگران را راضی به خانه می‌فرستیم/ قول می‌دهم بازنده بازی ما نیستیم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای بازی برگشت آماده هستیم و در این بازی از تمام توان خود استفاده می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

به گزارش گروه ورزش باگاه خبرنگاران جوان علی رضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی دبی قبل از دیدار برگشت مقابل کاشیما آنتلرز گفت: ما به طور کلی بازی رفت را فراموش کرده ایم و برای بازی برگشت آماده ایم و قول می دهم این بازی را نمی بازیم اما نمی دانم نتیجه نهایی چه خواهد شد.

وی ادامه داد : اما امروز به دبی رسیدیم و بعد از استراحت تمرینات را برای بازی با کاشیما آغاز می کنیم و به قول برانکو باید در بازی برگشت بجنگیم چرا که این فرصت بدست آمده برای قهرمانی را نباید راحت از دست بدهیم، این بازی برای ما هر چند سال یکبار امکان دارد اتفاق بیفتد و به همین دلیل باید با تمام توان در این بازی بجنگیم حتی اگر 10 بازیکن هم کارت زرد بگیرند نباید دست از جنگیدن برداریم و تیم کاشیما هم تیمی نیست که نتوانیم در آزادی شکستشان دهیم و این شرایط در بازی با الدحیل هم برای ما رخ داد و موفق شدیم.

بیرانوند افزود: در بازی با الدحیل ما در نیمه اول هم یک گل دریافت کردیم و همین موضوع کار ما را سخت کرد، اما در این بازی هر دو گل را در خانه حریف خوردیم و جبران آن در آزادی راحت تر از بازی قبلی است و بازیکنان هم قسم شده اند تماشاگران و مردم را خوشحال کنند و برای پیروزی در این بازی به میدان می رویم.


بیشتر بخوانید:

تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

برنامه ریزی ژاپنی ها برای مهار جهنم ورزشگاه آزادی

برانکو:هیچ جایی برای کوتاه آمدن از این هدف نداریم/باید این نتیجه را در بازی برگشت تلافی کنیم


انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره بازی مقابل کاشیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۱۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
قول دادی بازنده نباشی خخخخخ مساوی بهترین قول شماست
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
آره هواداران میان کنسرت میبینن راضی میرن خونه.
-
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
من نمی دونم دراین موقعیت که الان تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران می باشد بازهم مسخره بازی درآورده وبقول بیرانود دشمن شاد می شوید
آخرین اخبار