۸ صبح امروز آغاز ممنوعیت آمد و شد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها در جاده‌های هراز و چالوس

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز از جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با اشاره به برگزاری آیین‌های عزاداری ویژه مردم دیار علویان در ۲۸ و ۲۹ ماه صفر ، مازندران سه روز آینده میزبان مسافران از سراسر کشور خواهد بود، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین به جزء به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه  ممنوع شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۸ صبح تا ۲۴ امروز، فردا و جمعه در جاده هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران از محدودیت ترافیکی در جاده سوادکوه خبر داد و گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آبان ماه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است..

وی گفت: آمد وشد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و استقرار سامانه بارشی و سرد در استان و بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار