اجرای بیش از 2 هزار متر لوله گذاری و احداث شبکه فاضلاب در شهرک اندیشه

مدیر منطقه 3 شهرداری اهواز گفت: بیش از 2 هزار متر لوله گذاری و احداث شبکه فاضلاب در معابر شهرک اندیشه این کلانشهر اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی یوسفی، مدیر منطقه 3 شهرداری اهواز اظهار کرد: عملیات گسترده احداث شبکه فاضلاب و ارتقاء سطح سلامت و کیفیت زندگی ساکنان شهرک اندیشه با تلاش گسترده حوزه فنی و عمرانی این منطقه از شهرداری با نصب درب منهول های حوضچه های فاضلاب احداث شده به پایان رسید.

وی بیان داشت: این حجم از عملیات طی 2 فاز عملیات لوله گذاری صورت گرفت که در مرحله اول  یکهزارو 450 متر و در فاز بعدی  یکهزار و 350 متر و در مجموع بالغ بر 2 هزار و 800 متر طول لوله گذاری و احداث حوضچه های فاضلاب توسط این شهرداری در شهرک اندیشه اجرایی شد.

یوسفی با اشاره به اینکه مناطق کمتر برخوردار سطح این منطقه از شهرداری نسبت به سایر نقاط شهری وسعت بیش تری دارد تصریح کرد: رسیدگی به این مهم از سال گذشته و با مدیریت جهادی شهردار اهواز و حمایت های اعضای شورای پنجم یکی از بزرگ ترین دغدغه های خدمت رسانی ما است و علیرغم اینکه شهرداری در بحث احداث شبکه فاضلاب شهری تعهدی ندارد و این قبیل پروژه ها بر عهده سایر ارگان های خدمت رسان است و لیکن به منظور رفع مشکل عدیده شهروندان این محله رأسا این اقدام را به انجام رسانده است.

گفتنی است؛ این منطقه از شهرداری علاوه بر اجرای عملیات لوله گذاری فاضلاب تاکنون 15 هزار و 400 مترمربع زیرسازی تا حد لایه اساس و 12 هزار و صد مترمربع زیرسازی تا حد لایه خاکریزی در معابر این شهرک انجام داده است.

انتهای پیام/گ

احداث شبکه فاضلاب در مناطق کم برخوردار

برچسب ها: شهرداری ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.