پروژه جدید ARES Design قرار است ما را به دهه 1950 ایتالیا ببرد +تصاویر

شرکت ARES Design در نهایت اتومبیل جدید خود که به سبک سال‌های 1950 تا 1960 ایتالیا ساخته شده را معرفی کرد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت ARES Design در ایتالیا که طراحی و مهندسی ساخت خودرو‌های لوکس را انجام می‌دهد، اعلام کرده آخرین پروژه‌ آن‌ها در حال توسعه است، این پروژه که Wami نام دارد و حاصل آن احتمالاً یکی از جذاب‌ترین Roadster های ساخته شده در تاریخ باشد.

البته این نام کمی جسورانه انتخاب شده اما بر اساس چیزی که از انتشار اطلاعات اولیه این خودرو نشان‌ داده شده، به نظر نمی‌رسد ARES Design با بزرگنمایی پروژه خود به‌ دنبال بازارگرمی باشد.

به طور خلاصه به خودروهای بی‌سقف و دارای دو سرنشین رُودِستر گفته می‌شود. در طراحی این خودروها معمولا بر داشتن ظاهر ورزشی تاکید می‌شود. در گذشته نوعی مسابقات اتوموبیل‌رانی بر اساس این نوع خودرو وجود داشت که معروف‌ترین آن‌ها مسابقات قهرمانی باشگاه خودرو سوارات آمریکا (USAC) بود.

این Rodsters قرمز دارای اندازه متناسب و ترکیب عالی از عناصر طراحی نوستالوژی با ساختار امروزی است. اگر شمایل این اتوموبیل برای شما آشناست، به این دلیل است که پروژه Wami الهام گرفته شده از مازراتی دهه 1950 میلادی است. ساختار اگزوز‌های کناری، سپرهای جلو و عقب فلزی و رینگ‌های سیمی، همگی نشان می‌دهند که شرکت ایتالیایی طراحی خود را از آن دوران به ارث برده‌ است.

اما زیبایی تنها ویژگی این اتوموبیل نیست؛ در این پروژه از مواد سبک و با استحکام بالا مانند فیبر کربن و آلومینیوم استفاده خواهد شد. اتاق داخلی با کیفیت بالایی از مواد فلزی، چرم و آلومینیومی ساخته می‌شود.

شرکت Ares هیچ زمانی را برای معرفی و ارائه این اتوموبیل لوکس مشخص نکرده ولی می‌توان امیدوار بود که این اتفاق به زودی رخ دهد. با نگاهی به تولیدات قبلی این شرکت درمیابیم که Ares Design همواره به دنبال ساخت اتومبیل‌های لوکس قدرتمند در جهان است. همچنین انتظار می‌رود این محصول به همان اندازه که زیبایی دارد قدرت هم داشته باشد.

در ادامه تصاویر مربوط به این اتومبیل را مشاهده می‌کنید:

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری

فناوری


بیشتر بخوانید: شرکت پورشه اتومبیل نسل جدید خود را با نام Porsche 718 Cayman معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

پروژه جدید ARES Design را ببینید +تصاویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار