طلایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هدف شایعات مخدوش کردن چهره قالیباف است/ شایعه‌سازان درصدد پنهان کردن خود در سایه اتهامات دروغشان هستند

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: رقبا از ورود قالیباف به عرصه‌های سیاسی نگرانند و از این رو درصدد مخدوش کردن چهره اوهستند .


هدف شایعات مخدوش کردن چهره قالیباف است/ شایعه‌سازان درصدد پنهان کردن اقدامات خود در سایه اتهامات دروغشان هستندسردار مرتضی طلایی از اعضای سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با طرح شایعات فراوان علیه قالیباف همچون انتصابات سیاسی از سوی جناح‌های رقیب، گفت: رقبا از ورود قالیباف به عرصه‌های سیاسی نگرانند و از این رو درصدد مخدوش کردن چهره اوهستند .

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه قالیباف مدیری توانمند و شایسته است که توانمندی‌های منحصربه فردی دارد، خاطرنشان کرد: او این شایستگی و قابلیت‌های فراوانی دارد که این مسئله در عمل هم اثبات شده و کارنامه‌اش برای همه جامعه قابل رویت است.

وی ادامه داد: از این رو، توان و شایستگی‌های قالیباف همواره او را به‌صورت بالقوه آماده هرنوع خدمتی برای مردم، نظام و انقلاب کرده است و او می‌توانند این ظرفیت بالقوه را به بالفعل تبدیل کرده و درخدمت جامعه قرار دهد.

طلایی خاطرنشان کرد: این نگرانی در طیف رقیب وجود دارد که قالیباف یک رقیب بالقوه در انتخابات است و بر همین اساس هجمه ها شکل می گیرند، در همین راستا برخی در تلاشند تا چهره قالیباف را در جامعه مخدوش و چهره‌ای همراه با انواع ابهام و اما و اگر از او نشان دهند.

وی ادامه داد: در نتیجه هر زمان آقای قالیباف پا به عرصه خدمت می‌گذارند و خود را برای جامعه و مردم آماده خودمت کنند، با طرح این اما و اگرها در آن زمان چهره او را در جامعه مخدوش و دچار انحراف می‌کنند.

طلایی ادامه داد: ما در گذشته هم دیدیم که درباره شهردار اسبق تهران شایعه‌سازی شده و درزمان انتخابات و مناظرات هم آنها را مطرح می‌کردند.

وی ادامه داد: حتی بنده یکبار عرض کردم که داستان گازانبری که درموردش ساخته شده و مربوط به زمان ریاست پلیسی اوست اما جریان مقابل با این کار می‌خواستند تا چهره او را برای دانشجویان و داشگاهیان مخدوش کنند.انتصاب این جمله به وی به خاطر آن است که او در همان زمان نیز از مدافع‌ترین افراد در دفاع و حمایت از دانشجویان بودند ولی با طرح چنین مسئله‌ای برخی سعی در مخدوش کردن چهره‌اش داشتند.

عضو سابق شورای شهر تهران درباره حواشی ایجاد شده درباره قالیباف تاکید کرد : تشخیص بنده این است‌که اقدامات او همه در این جهت هستند تا در آینده در انتخابات حضور یابند.

وی ادامه داد: نامه‌ای که قالیباف برای سران قوا نوشت و در آن راه‌کار ارائه دادند و بیان کرد که مشکلات کشور قابل حل می‌باشد. ولی رقبا از کارش را تحلیل سیاسی کرده و علیه‌اش از آن استفاده کردند.

طلایی تاکید کرد: یا برای مثال با وجود قالیباف تشکیلات سیاسی را از گذشته داشتند و این تشکیلات هنوز فعال هستند؛ ولی باز به او نسبت می‌دهند که می‌خواهد وارد سیاست شود و با طرح نواصول‌گرایی می‌خواهد اختلاف ایجاد کند و به اصولگرایی ضربه بزند.

وی ادامه داد: البته همه نسبت‌هایی هم که به او زده می‌شود ازسوی رقبا و اصلاح‌طلبان نیست؛ بلکه متاسفانه در موارد زیادی هم شاهد بودیم که دوستان جریان اصولگرا نیز به او نسبت‌هایی دادند و در واقعیت قالیباف در دولبه قیچی است و هر وقتی جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا او را مقابل خود می‌بینند و احساس خطر می‌کنند، شروع به طرح موضوعات مختلف علیه‌اش می‌کنند و بهانه‌تراشی می‌کنند.

طلایی با بیان اینکه مثلاً هرماه چندین بار شایعه فرارش مطرح می‌شود، تصریح کرد: همه این اقدامات این هدف را دنبال می‌کنند که به قالیباف این زنگ خطر را بدهند که در عرصه سیاسی ورود نکنند و گرنه به‌شدت از سوی آنها مورد هجمه و عملیات قرارخواهد گرفت.

عضو سابق شورای شهر تهران اظهار کرد : به‌هرحال تصور بنده این است‌ کسانی‌که دست به شایعه‌سازی و این اقدامات علیه‌اش می‌زنند، می‌خواهند در سایه این اقدامات و اتهاماتشان دروغشان، خود را پنهان کرده و ناکارآمدی و انحرافات فکری و سیاسی خود را پوشش دهند و گرنه یک مدیر سیاسی چه در قدرت باشد و یا نباشد، وقتی شایستگی دارد، چه دلیلی دارد که به دیگران حمله کند و فضای جامعه را ملتهب سازد.

طلایی در پایان خاطرنشان کرد: کسانی‌که چنین کاری می‌کنند، فارغ ‌از اینکه در قدرت باشند و یا خیر و یا اینکه منتسب به جناح‌های سیاسی باشند، به ‌اعتقاد بنده علاوه ‌بر بی‌تقوایی و بی‌اخلاقی سیاسی که دارند، می‌خواهند در چنین فضایی خود را مخفی کنند و ناتوانی و ناکارآمدی خود را پنهان کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار