زلمی خلیلزاد با اشرف غنی دیدار کرد

رئیس جمهور افغانستان شام روز گذشته با زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای صلح افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

زلمی خلیلزاد با اشرف غنی دیدار کردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان شام روز گذشته با زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای صلح افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خلیلزاد در مورد مدیریت و مالکیت صلح از سوی افغان‌ها و آغاز سفرهای تازه‌اش به کشورهای منطقه به رئیس جمهور افغانستان معلومات داد و گفت که نتایج سفرش را با او در میان خواهد گذاشت.

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان نیز از تلاش‌های نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای صلح افغانستان قدردانی کرد و گفت از هر اقدامی که منجر به مذاکرات بین الافغانی شود حمایت می‌کند.

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای صلح افغانستان در ادامه سفرهایش برای صلح افغانستان به کشورهای منطقه، بار دیگر سفر ۲۰ روزه ای را آغاز کرده و قرار است به کشورهای افغانستان ،پاکستان، امارات متحده عربی و قطر سفر کند. این سفر روز پنجشنبه هفته گذشته آغاز شده و قرار است تا ۲۹ ماه نوامبر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.