فریسات: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم/ "فولاد آره نا" یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم، اما شانس با ما یار نیست و توپ هایمان وارد دروازه نمی‌شود.

عزیز فریسات مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ی نتایج ضعیف این تیم اظهار کرد: تیم ما در 2 بازی اخیر خود مقابل تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت متاسفانه با بدشانسی 10 نفره شد و برای هر تیمی بازی کردن در 30 - 60 دقیقه آن هم بدون یک یار کمتر خیلی دشوار است به خصوص تیم فولاد خوزستان که در این فصل نتوانسته شرایط خوبی را ندارد.

او در ادامه افزود: ما در هر بازی برای برد به میدان می رویم و بازیکنانمان نمایش خوبی را از خود به نمایش می گذارند و موقعیت های خوبی هم روی دروازه ی حریف ایجاد می کنند اما شانس با ما یار نیست و توپ هایمان وارد دروازه نمی شود.

به عنوان مثال در بازی مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت موقعیت های خیلی خوبی برای گل زنی داشتیم اما با بی دقتی همه ی آن موقعیت ها از بین رفت و اگر آن توپ ها وارد دروازه می شد شاید ما چهار بر یک در آن بازی به پیروزی دست می یافتیم.

فریسات درباره ی آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: یکی از دلایلی که باعث شده فولاد خوزستان نتواند در این فصل امتیاز های لازم را جمع آوری کند، همین مصدوم ها بوده اند و ما در اکثر دیدارهایمان در لیگ برتر بدون 3-4 بازیکن اصلی به میدان رفته ایم. در رابطه با مصدومان هم خدا را شکر کم کم به تیم اضافه می شوند و فکر می کنم برای بازی هفته ی سیزدهم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم پیکان تمامی بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

مربی فولاد خوزستان در مورد لیست ورودی و خروجی های این تیم برای نیم فصل تصریح کرد: هنوز چیزی در رابطه با خروجی های تیممان از جانب ایلی استان تصمیم گیری نشده است اما 100 درصد برای نیم فصل بازیکن جدید به این تیم اضافه خواهد شد و فولاد تقویت خواهد شد.

عزیز فریسات درباره ی افتتاح ورزشگاه فولاد آره نا بیان کرد: ما خیلی دوست داشتیم که این ورزشگاه زودتر افتتاح شود تا می توانستیم بازی هایمان را در آنجا برگزار کنیم، فولاد آره نا ورزشگاه مدرنی است و امکانات خیلی خوبی دارد و ان شاالله بتوانیم از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر بازی هایمان را در آنجا برگزار کنیم و از ورزشگاه باشگاه خودمان استفاده های لازم را ببریم و می توان از این استادیوم به عنوان یکی از بهترین و مجهزترین ورزشگاه ایران نام برد.


بیشتر بخوانید: سفر وزیر ورزش و جوانان به اهواز + تصاویر

بازيكنان و كادرفنی فولادخوزستان جريمه شدند

آخرین وضعیت مصدومان فولادخوزستان/ "استان" ماندنی شد


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۲ آبان ۱۳۹۷
انشاله اگر تماشاگرها اجازه بدهند سالم بماند
آخرین اخبار