درخشش کونگ فوکاران کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

تیم کونگ فو و هنرهای رزمی بانوان استان کرمان در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، موفق به کسب دو مدال برنز از این رقابت ها شد.

علی همتی، رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات کونگ فو و هنرهای رزمی بانوان قهرمانی کشور با حضور کونگ فوکارانی از سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی استان اصفهان، شهرستان فلاورجان برگزار شد.

وی افزود: از استان کرمان یک تیم به مربیگری ناظوری به این مسابقات اعزام شد.

همتی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها که در رده های سنی بزرگسالان و جوانان در اجرای فرم (ممای)  برگزار شد، تیم استان کرمان موفق به کسب دو مدال برنز از این رقابت ها شد.

وی یادآور شد: بر این اساس، فاطمه گلستانی در فرم ( سوتو) در رده سنی بزرگسالان و فاطمه اسماعیلی در فرم (آناتوآ)  در رده سنی جوانان به مدال برنز دست یافتند.

کونگ‌فو توآ یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبک‌های کونگ فو ایرانی است که بر تن و روان  سالم‌تر تأکید می‌کند.

کونگ‌فو توآ دارای هفت بخش است که به غیر از بخش اول که به حرکات فیزیکی و فعالیت‌های بدنی می‌پردازد، بقیه به جنبه‌های علمی، عرفانی و پزشکی در خصوص تن و روان  اشاره دارد، این هنر رزمی براساس برخی سبک‌های شائولین کونگ فو، کاراته گوجوریو و تکواندو ابداع شده‌است.

انتهای پیام/ب

بانوان کونگ فو کار کرمانی و کسب 2 مدال برنز از رقابت های کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کونگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.