اطلاعات فاش شده، از شباهت عجیب دو محصول LG خبر می‌دهند +تصاویر

Q9، تلفن همراه جدید LG دارای ویژگی‌های مشابه با یکی دیگر از محصولات این شرکت به نام G7 Fit است.

اطلاعات فاش شده، از شباهت عجیب دو محصول LG خبر می‌دهند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کره جنوبی محل تولد دو مورد از برترین شرکت‌های تکنولوژی است. این دو شرکت ال‌جی و سامسونگ هستند. درست است که سامسونگ کمپانی بسیار بزرگ‌تری شناخته می‌شود، اما ال‌جی هم در سال‌های فعالیت خود نوآوری‌های زیادی را در دنیای دیجیتال ایجاد کرده است. ال‌جی مدتی است که به ساخت تلفن همراه روی آورده است و باید گفت که در این کار هم پیشرفت کرده است.

LG Q9 هفته گذشته با یک تصویر رندر شده با شباهت قابل توجه به LG G7 Fit ظاهر شد. اطلاعات بیشتر توسط وب سایت گوگل آندروید فاش شده است. این اطلاعات خبر می‌دهند که این گوشی جدید مشخصاتی مانند LG G7 Fit دارد، اما با نام LG Q9 رونویسی شده است. یک گوشی نیز با شماره مدل LM-Q925S در کره جنوبی این امر را تایید کرده است. این نشان می‌دهد که این گوشی چیزی جز یک دستگاه تغییر نام پیدا کرده برای بازارداخلی نیست.

اطلاعات فاش شده، از شباهت عجیب دو محصول LG خبر می‌دهند +تصاویر

LG Q9 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است. دارای RAM 4 گیگابایت است و با دو مدل ذخیره سازی 32 گیگابایت و 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. سیستم عامل این تلفن همراه Android 8.1 Oreo است، در واقع همان نسخه سیستم عاملی که گوشی LG G7 Fit از آن استفاده می‌کند.

اطلاعات فاش شده، از شباهت عجیب دو محصول LG خبر می‌دهند +تصاویر

سایر ویژگی‌های LG Q9 باید شامل باتری 3000 میلی آمپر، دوربین 8 مگاپیکسلی جلو و چیپست Snapdragon 821 باشد. بعضی تجربه کار با این تلفن همراه را در رویداد IFA 2018 در برلین داشته اند. آن‌‌ها از نکات مثبت و خوبی‌ها این گوشی نیز صحبت کرده اند. پس بهتر است شما هم آن را بررسی کنید؛ شاید تلفن همراه محبوب شما باشد. البته باید از خود شرکت دلیل این همه شباهت را جویا شد.

 

بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم


انتهای پیام/

شباهت عجیب دو محصول LG

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.