معاون اقتصادی استاندار مرکزی مطرح کرد؛

نا امیدی فعالان اقتصادی و مردم هدف دشمن

معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: دشمنان تلاش میکنند فعالان اقتصادی و مردم را نا امید کنند.

نا امیدی فعالان اقتصادی و مردم هدف دشمنسعید فرخی معاون اقتصادی استانداری مرکزی در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: دشمنان این مرز بوم تلاش می کنند فعالین اقتصادی و مردم را بسوی ناامیدی سوق دهند. 

فرخی افزود: جای بسیار خوشحالیست که با وجود تلاش دشمنان به لطف فعالان اقتصادی زرندیه و کوشش مجموعه دستگا‌های اجرائی شهرستان شاهد اولین نمایشگاه توانمندی اقتصادی و سرمایه گذاری در شهرستان زرندیه هستیم.

وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه این امیدواری را برای مردم بوجود می‌آورد که زمینه‌های بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و ارائه توانمندی‌های شهرستان وجود دارد.

معاون اقتصادی استانداری مرکزی با بیان اینکه زرندیه نزدیکترین شهرستان استان مرکزی به پایتخت است که با داشتن زیرساخت‌های مناسب توانسته سرمایه گذاران خوبی را جذب بکند ادامه داد: نمایشگاه توانمندی اقتصادی و سرمایه گذاری گوشه‌ای از ظرفیت‌های زرندیه است و این شهرستان میتواند بعنوان قطب سرمایه گذاری استان مرکزی باشد.

وی تصریح کرد: در شهرستان زرندیه اقوام مختلف کشور و خارج از کشور سرمایه گذاری‌های خوبی انجام داده اند و این نمایشگاه گوشه‌هایی از این طرفیت‌های سرمایه گذاری است تا بازار خوبی را برای فروش این محصولات ایجاد و بازار سرمایه خوبی را دراین منطقه ایجاد کند.

انتهای پیام/ج


سخنان معاون اقتصادی استاندار مرکزی درباره تالش دشمن برای نا امیدی فعالان اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.