مسئولان برای پز دادن هم که شده صدای کارگران هفت تپه را بشنوند!

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری کنایه‌آمیز از مسئولان کشور خواست سکوت خود را درباره مطالبه برحق کارگران هفت تپه بشکنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارکنان کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در شمال خوزستان چند روزی است که به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق و سایر مطالبات خود دست به تجمع صنفی زدند. آنها در این اعتراضات با در دست گرفتن سفره‌ای خالی به صورتی نمادین اعلام کردند که وضعیت معیشت‌شان چند وقتی است که حال خوشی ندارد.

یکی از کاربران فضای مجازی تصویری از این اعتراض صنفی را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت . در این تصویر عکس تعدادی از وزرا و مسئولان از جمله محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت و عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما و عضو فعلی شورای عالی فضای مجازی با فوتوشاپ اضافه شده است. این افراد در زمره مسئولانی هستند که معمولا رویدادهای مختلف کشور را در صفحات اجتماعی مجازی خود انعکاس می‌دهند. این تصویر در مجموع می‌تواند کنایه‌ای باشد برای تمام مسئولانی که در رسیدگی به احوال و در پاسخ به مطالبه بر حق این کارگران درباره حقوق‌ شان سکوت کرده‌ند. پیش از این کارگران این شرکت اعلام کرده بودند که بیش از دو سال است کارخانه نیشکر هفت تپه، پرداخت برخی مزایای عرفی و قانونی کارگران همانند "سبد کالای ماه رمضان و حق لباس کار، لوازم تحریر مدرسه و غیره را کم یا متوقف کرده است.

مسئولان برای پز دادن هم که شده صدای کارگران هفت تپه را بشنوند

گفتنی است؛ کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از سال ١٣٣٨ شروع به کار کرده در ١٤ کیلومتری شهر شوش و ١٠ کیلومتری معبد چغازنبیل به وسعت ٢٤ هزار هکتار قرار گرفته است.مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته توسط آمریکایی‌ها در دوره پهلوی دوم، قرار شد این اراضی به عنوان قطب کشاورزی علمی ایران در نظر گرفته شود. این شرکت یکی از بزرگترین کارخانه‌های صنعتی استان خوزستان به شمار می‌رود و تا دهه ۹۰ زیرمجموعه دولت بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار