مسئول فرهنگی اوقاف شمالغرب تهران؛

برنامه هفته وحدت در امام زاده علی بن جعفر کن برگزار می‌شود

حجت الاسلام پزشکی با اشاره به برنامه های هفته وحدت افزود: وحدت بین شیعه و سنی بالاترین هدف در برگزاری برنامه های این هفته است.

استاد تازه مسلمان شده دانشگاه هارواد،از وحدت بین شیعه و سنی می گویدحجت الاسلام بهمن پزشکی مسئول فرهنگی اوقاف شمال غرب تهران با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت در موقوفه های آن منطقه در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت:در این ایام که به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده ما نیز در راستای وحدت بیش از پیش بین برادران شیعه و سنی برنامه های مختلفی را داریم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های مهم هفته وحدت با حضور آیت الله تبریزیان در حسینیه سرآسیاب کن برگزار می شود.با توجه به اینکه برادران و خواهران زیادی در این منطقه از تهران حضور دارند،وظیفه ما این است که در قالب برنامه های مختلف این وحدت را به خوبی نشان بدهیم.

پزشکی ادامه داد:یکی دیگر از برنامه های مهم که در این هفته در امامزاده علی بن جعفر کن برگزار می شود حضور پرفسور اسکات یکی از اساتید تازه مسلمان شده آمریکایی است.این استاد دانشگاه هاروارد قرار است در مورد وحدت مسلمانان سخنانی را بیان کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار