قدوس: نگرانی برای گل زدن مهاجمان در تیم ملی فوتبال ایران ندارم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: نگرانی برای گل زدن مهاجمان در تیم ملی فوتبال ایران ندارم چراکه مهاجمان خوبی در تیم ملی داریم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سامان قدوس در مصاحبه ای بعد از دیدار برابر ونزوئلا گفت: بازی برابر ونزوئلا خیلی خوب و مفيد بود و اين تيم حریف خوبی بود.

قدوس ادامه داد: اين تیم خیلی خوب بازی می کرد و می جنگید. اما من معتقدم بايد بهتر بازی کنيم و البته شایسته برد بوديم و از موقعيت هایی که بدست آورديم برای گل زنی به خوبی استفاده نکرديم. اگر از موقعيتهایمان به خوبی استفاده می کرديم می بایست با تعداد گل های بیشتری برنده مسابقه می شديم. ما برای بازی بعدی بايد آماده شويم و با بازیهای بیشتری به مسابقات بزرگ جام ملتهای آسیا قدم بگذاریم. 

او در ادامه افزود: من نگرانی برای گل زدن مهاجمان در تيم ملی ندارم. ما مهاجمان خوبی در تيم ملی داريم و به هيچ عنوان مشکل گلزنی نخواهيم داشت. ما بايد تلاشمان را بیشتر کنيم و هر روز عملکردمان بهتر از روز قبل باشد.

قدوس در ادامه گفت: ما همیشه با مشکلاتی در زمينه آماده سازی سر و کار داريم که نمی دانم چگونه بايد با آن کنار بیاييم. اما کادر فنی تيم ملی در هر اردو و تورنمنت تمام تلاش خود را برای افزایش تمرکز بازیکنان به کار می بندند که اين برای ما خیلی خوب است.

او در پایان افزود: من خیلی خوشحالم که اينجا هستم و در آستانه مسابقات بزرگ جام ملتهای آسیا هستيم. من با تمام وجودم می خواهم بازی ها و عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشم. 


بیشتر بخوانید:

 آزمون:ونزوئلا تیم خوبی بود/ باید با تیم های خوب بازی کنیم

خانزاده: می توانستیم برنده بازی باشیم/ونزوئلا تیم منسجمی بود

پروین: کی روش باید برای بازی پرسپولیس به استادیوم می آمد/ وزیر باید برانکو و کارلوس را آشتی دهد


انتهای پیام/

اظهارات سامان قدوس درباره تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار