کرمی: زمانی که مقابل پیکان عقب افتادیم ناامید نشدیم

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: در پایان بازی مقابل پیکان روی یک غافلگیری ۲ گل خوردیم، اما نا امید نشدیم و به حمله کردن ادامه دادیم.

کرمی: زمانی که عقب افتادیم نا امید نشدیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله کرمی بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل تیم فوتبال پیکان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم گل برتری را نیز به ثمر برسانیم. در انتهای بازی روی یک غافلگیری ۲ گل خوردیم و عقب افتادیم، اما بازهم نا امید نشدیم و به حمله کردن ادامه دادیم و توانستیم با ۲ گلی که در دقایق پایانی به ثمر رساندیم پیروز دیدار باشیم.

او گفت: به این فکر نمی‌کردیم که می‌توانیم بازهم به بازی برگردیم یا خیر فقط تلاش خودمان را کردیم. به این فکر می‌کریم که نهایتا یک مساوی می‌توانیم بگیریم. لطف خدا شامل حالمان شد تا بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر دهیم.

کرمی گفت: ما در بازی‌های گذشته نیز بازی خوبی از خود ارائه می‌دادیم، اما با بدشانسی مواجه می‌شدیم. چند بازی بود که نتوانسته بودیم نتیجه بگیریم و فشار زیادی روی بازیکنان، مربی و ... بود و به یک برد نیاز داشتیم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

او در مورد اشتباه دروازه بان پیکان گفت: اشتباه قسمتی از فوتبال است و اگر کسی در فوتبال اشتباه نکند هیچ گلی رد و بدل نخواهد شد. دروازه بان حریف هم دچار یک اشتباه شد و ما توانستیم از آن استفاده کنیم و بازی را ببریم.


بیشتر بخوانید:شیعی: باید برای هر لحظه از مسابقات فوتبال برنامه ریزی کرد

فریسات: می‌دانستیم بازی خوبی مقابل پیکان داریم

فرار موقت فولادی‌ها از بحران با شکست شاگردان جلالی/ باخت خانگی جادوگر در بازی ۶ امتیازی


انتهای پیام/

صحبت های کرمی بعد از پیروزی مقابل پیکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار