کاهش و دفع آب‌های سطحی به هنگام بارندگی نیازمند اخذ بودجه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی

فرماندار کرمانشاه گفت : برای کاهش و دفع آب‌های سطحی به هنگام بارندگی از سوی شهرداری و آب و فاضلاب شهری باید طرحی واحد و قابل قبول به فرمانداری ارسال تا برای اخذ بودجه آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : برای کاهش و دفع آب‌های سطحی به هنگام بارندگی از سوی شهرداری و آب و فاضلاب شهری باید طرحی واحد و قابل قبول به فرمانداری ارسال تا برای اخذ بودجه آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اقدام شود.

وی گفت : ۵۵ درصد جمعیت استان، ساکن شهرستان کرمانشاه هستند و با توجه به این خیل جمعیت همواره باید آماده مقابله با حوادث قهری باشیم.

رنجبر افزود : وقتی که یک فرد، به عنوان یک مسئول انتخاب می‌شود بدین معنا است که قبول کرده باید با تمام توان در خدمت مردم باشد.

فرماندار کرمانشاه از مقابله و دفع آب‌های سطحی به عنوان یکی از اولویت‌های شهری در فصل سرما و بارندگی یاد کرد و افزود : در عصر کنونی نباید شاهد آبگرفتگی معابر و ورود آن در منازل مردم باشیم.

وی معتقد است، برای کاهش و حتی دفع آب‌های سطحی، شهرداری و آب و فاضلاب شهری باید دیدگاه‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنند چرا که اگر این معضل دوباره تکرار شود موارد به دادستانی و شورای تامین منتقل خواهد شد.

رنجبر اضافه کرد: همواره باز کردن منهول فاضلاب توسط ماموران شهرداری برای رفع و کاهش آبگرفتگی تاثیرگذار نیست و حتی در برخی موارد موجب وخامت معضل می‌شود، کاهش این مشکل نیازمند تفاهم نامه بین این ۲ ارگان است.

وی با بیان اینکه شهرداری با تنگنا‌های مالی نیز مواجه است خواهان کمک و حمایت ارگان‌های مربوطه برای کاهش این معضل شد.

 

 

انتهای پیام/د

مقابله و دفع آب‌های سطحی به عنوان یکی از اولویت‌های شهری در فصل سرما و بارندگی

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.