مردان مسلح در نیجر ۱۵ دختر را ربودند

حدود ۵۰ مرد مسلح که هویت آن‌ها مشخص نیست به طور شبانه به روستایی در ۹ کیلومتری مرکز شهر تومور در منطقه دیفای نیجر حمله کردند و ۱۵ دختر را ربودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، گروهی از مردان مسلح به صورت شبانه 15 دختر را در جنوب شرق نیجر ربودند.

بوکار مانی اورته، شهردار  تومور در منطقه دیفای نیجر واقع در نزدیکی مرز  این کشور با نیجریه امروز شنبه اعلام کرد حدود 50 مرد مسلح که هویت آنها مشخص نیست به طور شبانه به  روستایی در 9 کیلومتری مرکز شهر حمله کرده و 15 دختر را ربوده اند.

روز پنجشنبه نیز گروهی از مردان مسلح که گفته می شود وابسته به تروریست های بوکوحرام بودند هشت تن از کارکنان حفاری شرکت فرانسوی «فوراکو» را در شهر تومور ربودند.

عناصر گروه تروریستی بوکوحرام روز گذشته (جمعه) با حمله به یک پایگاه نظامی در شمال شرق نیجریه، دستکم 100 نیروی ارتش این کشور را قتل عام کردند.

بوکو حرام در سال 2009 فعالیت های تروریستی خود را در شمال شرقی نیجریه آغاز کرد و حملات مکرر آن به کشورهای همسایه همچون نیجر، چاد و کامرون همچنان ادامه دارد. خشونت های تروریست های بوکوحرام به حدی است که هزاران نفر تاکنون کشته و میلیون ها نفر از بیم آنها به ترک حوزه دریاچه چاد ناچار شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار