جلسه سرنوشت ساز میان استوکس و مدیرعامل تراکتورسازی

جلسه‌ای میان استوکس مهاجم ناراضی تراکتورسازی و اسدی برای تعیین وضعیت این بازیکن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی استوکس مهاجم گلزن تراکتورسازی با چند روز تاخیر به تبریز بازگشت و قرار است جلسه ای میان او و اسدی مدیرعامل سرخپوشان تبریزی امروز یا فردا برگزار شود تا تکلیفش مشخص شود.

استوکس خواستار دریافت حقوق خود قبل از موعد مقرر شده است که مسئولان تراکتورسازی قرار است با در نظر گرفتن منافع باشگاه با این بازیکن به توافق برسند.

همچنین لی  اروین دیگر مهاجم خارجی تراکتورسازی که بعد از گذراندن تعطیلات هنوز به تبریز بازنگشته است طی نامه ای به مسئولان این تیم اعلام کرده است که از لحاظ روحی دچار مشکل شدم و تحت درمان پزشک هستم بنابراین نمی توانم به ایران بازگردم.

باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای به اروین اعلام کرده است که مدارک پزشکی خود را ارسال کند تا طبق مقررات درباره این بازیکن تصمیم بگیرند.اروین با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و اگر قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد تراکتورسازان طبق قانون می توانند حق و حقوق خود را از این بازیکن بگیرند.

علاوه بر این قبل از بازی حساس پرسپولیس و تراکتورسازی شایعاتی در فضای مجازی شنیده شد که استوکس و اروین از سرخپوشان پایتخت پیشنهاد خوبی دریافت کردند که این موضوع از سوی مسئولان هر 2 تیم تکذیب شد.


بیشتر بخوانید:

 مهاجم ناراضی تراکتورسازی به تبریز بازگشت

اسدی: مسائل مالی علت غیبت استوکس و اروین نیست

واکنش مالک باشگاه تراکتورسازی به غیبت استوکس و اروین


انتهای پیام/

آخرین وضعیت استوکس و اروین در تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار