قاسم پور: اشتباهات داوری نه تنها برای صنعت نفت بلکه برای تمام تیم ها وجود دارد

پیشکسوت تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم اشتباهات داوری در لیگ برتر به حداقل برسد تا هیچ تیمی در این ضمینه لطمه نخورد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال فقط توانسته در یک دیدار به  پیروزی دست یابد. این تیم با 10 تساوی به همراه تیم ماشین سازی تبریز بیشترین تعداد تساوی در لیگ برتر را دارند همچنین شاگردان پائلو سرجیو 2 باخت را در این فصل تجربه کرده اند که پس از تیم های پرسپولیس و پدیده، سومین خط دفاع برتر لیگ را در این ضمینه را برخوردار هستند.

اما بازیکنان و کادرفنی این تیم در اکثر بازی های لیگ برتر از قضاوت داوران رضایت ندارند و این تیم در صفحات مرتبط با خود در فضای مجازی اعتراض های زیادی نسبت به قضاوت داوران دارند.

در موارد زیر به برخی از صحنه هایی که نفتی ها معتقند داوران برای آن ها پنالتی نگرفته اند، می پردازیم:

آن ها معتقد هستند که در هفته ی  چهارم رقابت های لیگ برتر و در بازی مقابل استقلال خوزستان داور خطا بر روی کرار جاسم در محوطه جریمه را نگرفته است.

همچنین در هقته ی هفتم و در بازی مقابل پیکان اگر اتفاقات حاشیه ای رخ نمی داد و داور بازی نیمه تمام اعلام نمی کرد، در 2 صحنه داور مسابقه خطا بر روی فردین عابدینی و کرار جاسم را نگرفته است و در صحنه ای دیگر که توپ به دست مدافع تیم پیکان در محوطه جریمه برخورد می کند داور پنالتی اعلام نکرده است.

در بازی مقابل فولاد خوزستان در هفته ی یازدهم هم داور مسابقه در لحظات پایانی بازی یک پنالتی برای این تیم نگرفته اند، لحظه ای که دروازه بان فولاد در محوطه جریمه بازیکن صنعت نفت را سرنگون می کند.

همچنین سرنگون کردن کرار جاسم در 18 قدمی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان و در بازی هفته ی گذشته مقابل نساجی مازندران توپ به دست بازیکن نساجی برخورد کرده و تغییر مسیر داده است.

نفتی های آبادان معتقد هستند که داوران در این فصل در مجموع هفت پنالتی برای آن ها نگرفته اند و در صورتی که اگر آن پنالتی ها گرفته و تبدیل به گل می شدند این تیم می توانست امتیاز های قابل توجهی در لیگ داشته باشد و حتی جز مدعیان قهرمانی باشد.

ابراهیم قاسم کارشناس فوتبال کشورمان که سابقه بازی و مربی گری در این تیم را دارد در گفتگو با خبرنگار ما در این باره گفت: اشتباهات داوری معمولا در بیشتر بازی های لیگ برتر به وجود می آید که تیم ها از این بابت بسیار ناراحت هستند. داوری هم مستثنا دیگر کار ها نیست، و اشتباه در آن طبیعی است اما گاهی اوقات داور تحت شرایط جو ورزشگاه قرار می گیرد و به اشتباه سوت می زند. این اتفاقات نه تنها برای تیم هایی مثل صنعت نفت آبادان، بلکه برای تیم های مطرحی مانند پرسپولیس و استقلال هم رخ می دهد. امیدوارم که شرایط بهتر شود و به روزی برسیم که اشتباهات داوری به حداقل برسد تا هیچ تیمی در این باره لطمه نخورد. صنعت نفت تیم خوبی است و امیدوارم بتواند در ادامه لیگ برتر هوادارانشان را خوشحال کنند.


بیشتر بخوانید:

جهانی: پاس گل دادن را بیشتر از گلزنی دوست دارم/ باید تلاشمان را در هر بازی بیشتر کنیم 

صنعت نفت‌آبادان یک - نساجی مازندران یک/ نفتی‌ها در دقایق پایانی از شکست خانگی گریختند

نفتی‌ها چهارشنبه عازم تهران می‌شوند


انتهای پیام/

امتیازاتی که نفت آبادان بابت اشتباهات داوری از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار