آل‌نعمه: بازیکنان استقلال خوزستان مقابل سایپا سنگ تمام گذاشتند

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما مقابل سایپا سنگ تمام گذاشتند و با انگیزه ظاهر شدند.

آل نعمه: بازیکنان استقلال خوزستان امروز سنگ تمام گذاشتند/ بعد از بستن قرارداد یک میلیارد و چهارصد میلیونی چشم خوردمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد آل نعمه مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تساوی این تیم برابر سایپا اظهار کرد: سایپا محکوم به پیروزی بود چرا که چند هفته نتیجه نگرفته بود و همه از شرایط تیم استقلال خوزستان هم آگاه هستند که چه اتفاقاتی برای ما رخ داد. ما هم چند هفته نتیجه نگرفته بودیم و محکوم به پیروزی بودیم. خدا را شکر می‌کنم که با دست پر از زمین مسابقه خارج شدیم. بازیکنان ما امروز سنگ تمام گذاشتند و با انگیزه بودند. انگیزه مهمترین فاکتور تیم ما بود که کادر فنی توانست آن را در بین بازیکنان ایجاد کند.

آل نعمه درباره اینکه سرمربی تیم استقلال خوزستان کیست و بوستانی و مبعلی به صورت شورایی تیم را اداره می‌کنند، گفت: بعد از اتفاقاتی که برای یزدی رخ داد و با توجه به اینکه بوستانی کمک یزدی بود، مدیریت باشگاه از بوستانی خواست که هدایت تیم را بر عهده بگیرد و ایمان هم بزرگ تیم است و به بوستانی کمک می‌کند. البته مبعلی مصدوم و یک ماه از مسابقات به دور است، اما به بوستانی کمک می‌کند و کادر فنی تیم را این ۲ نفر تشکیل می‌دهند.

او درباره اینکه بازیکنان بعد از زدن گل به سمت مبعلی رفتند، تصریح کرد: ایمان بازیکن محبوب تیم است و همه بازیکنان دوستش دارند و بازیکنان ناراحت بودند که او مصدوم است و خواستند شادی گل خود را با ایمان تقسیم کنند.

آل نعمه درباره اینکه چرا به استقلال خوزستان آمد، بیان کرد: بعد از اینکه از جام جهانی برگشتیم و قرارداد یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان بستم از آن زمان به بعد چشم خوردم در حالی که بالاتر از این رقم قرارداد هم در لیگ برتر وجود داشت. بعد از جام جهانی انتخاب خوبی داشتم و به تراکتورسازی رفتم و یک اتفاق رخ داد و نیم فصل از این تیم جدا شدم. بعد از آن به فولاد خوزستان رفتم تا این تیم را در جام باشگاه‌های آسیا کمک کنم و بعد از آن انتخاب‌های خوبی نداشتم، اما خدا را شکر سالم هستم و بازی می‌کنم.

انتهای پیام/

اظهارات آل نعمه درباره بازی سایپا و استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار