دستگیری اعضای باند سرقت سیم برق در فراهان

پلیس شهرستان فراهان اعضای باند سرقت سیم برق را دستگیر کرد.

دستگیری اعضای باند سرقت سیم برق در فراهانسرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از دستگیری اعضای باند سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در فراهان و ایجاد اختلال در شبکه توزیع برق این شهرستان موضوع مورد پیگیری ویژه پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس فراهان پس از تحقیقات گسترده، ۳ نفر از اعضای باند سرقت سیم برق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق ادامه داد: این سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف پراید سرقتی در نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس فراهان

سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به کشف یک پراید در نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس فراهان بیان کرد: در استعلام از سامانه مشخص شد که این دستگاه در استان فارس مورد سرقت واقع شده که در حوزه استحفاظی فراهان توسط ماموران شهرستان توقیف شد.

وی کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرائم و سایر رخداد‌های انتظامی و اجرای کامل طرح مهار را یکی از بزرگترین موفقیت‌های پلیس عنوان کرد.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.