برانکو: تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم/ مک‌درموت را نمی‌شناسم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه بدی از مسابقه با ذوب آهن دارم و بازی‌های سختی مقابل آن‌ها انجام داده ایم.

برانکو: تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم/ مک درموت را نمی شناسمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در حاشیه تمرین امروز (شنبه) سرخپوشان در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیم بیان کرد: ابتدا باید اعلام کنم که فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰، در محل باشگاه نشست مطبوعاتی سید جلال حسینی برگزار خواهد شد.

تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم

او در مورد دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از هر چیزی باید مقابل ذوب آهن بازی کنیم. تجربه بدی از مسابقه با این تیم دارم و بازی‌های سختی مقابل آن‌ها انجام داده ام. ذوب آهن مربی خود را عوض کرده که یک نکته مثبت برای آن‌ها است و امتیازی که رو در روی فولاد گرفتند به آن‌ها انگیزه داده است. مثل همه بازی‌ها برابر آن‌ها بازی سختی داریم و مطمئن هستیم که ذوب آهن برای سپاهان بازی نمی‌کند و برای امتیازات خودش و هوادارانش بازی می‌کند.

استقلال، سپاهان و تراکتورسازی، بزرگترین رقیبای ما هستند

برانکو ادامه داد: قبلا هم گفته بودیم، بزرگ‌ترین رقیبان ما، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هستند و البته پدیده هم بین آن‌ها قرار گرفته است. بازی دیروز نشان داد که با لیاقت در صدر جدول هستند و عالی بازی می‌کنند. یحیی یک تیم خیلی خوبی جمع کرده و به خوبی آن‌ها را رهبری می‌کند.

هدف ما سومین قهرمانی در لیگ برتر است

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: من به آن‌ها تبریک می‌گویم. هدف ما این است که برای سومین بار قهرمان شویم و می‌خواهیم نیم فصل را با بیش‌ترین امتیاز ممکن به پایان برسانیم. همانطور که می‌دانید، به احتمال زیاد ۴ بازیکن (حسین ماهینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی و شایان مصلح) را در این بازی در اختیار نخواهیم داشت.

انتظار داریم ماهینی تا عید نوروز بازگردد

سرمربی پرسپولیس درباره فهرست بازیکنان مدنظرش برای تعطیلات نیم فصل و جذب احتمالی مهرداد محمدی بیان کرد: ۶ ماه پیش با ۴ بازیکن (سروش رفیعی - مهدی شیری - مهدی شریفی و مهدی ترابی) توافق کردیم و نگاه می‌کنیم که ببینیم نیاز باشگاه چیست. به خصوص پس از مصدومیت محمد انصاری و حسین ماهینی که البته انصاری را تا پایان فصل از دست دادیم، اما انتظار داریم ماهینی تا عید برگردد و می‌تواند بازی کند، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد و انتظار داریم تا ۳ ماه دیگر بازگردد.

مک درموت را نمی‌شناسم

وی در مورد پست اینستاگرامی مک درموت، دستیار ایرلندی کی روش اظهار کرد: کدام شخص؟ چه کسی را می‌گویید؟ سپس خبرنگاران نام مک درموت را به او گفتند و برانکو اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که او را نمی‌شناسد.

سپس سرمربی کروات پرسپولیس در پایان گفت: من یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارم که مرا دنبال می‌کنند و نمی‌توانم همه آن‌ها را بخوانم و ببینم چه کسی چه چیزی نوشته است. خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - ماشین سازی صفر / رستگاری شاگردان برانکو در واپسین ثانیه‌ها + فیلم

برانکو: به بازیکنان و هوادارانمان افتخار می‌کنیم/ می خواهیم با نتایج بهتر نیم فصل را به پایان برسانیم

خداحافظی کاپیتان پرسپولیس از بازی‌های ملی


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم پیش از بازی با ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار