فعالیت فروشگاه‌های شبانه روزی بدون کارمند

با فروشگاه‌هایی شبانه روزی که کارمندی در آن وجود ندارد و خریداران فقط کافی است اجناس را به اپلیکیشن معرفی کرده و به صورت آنلاین پرداخت کنند، آشنا می‌شوید.

فعالیت فروشگاه‌های شبانه روزی بدون کارمندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وجود فروشگاه‌های شبانه روزی در جوامع مختلف، امکان خرید اجناس را برای مردم در ساعات مختلف فراهم کرده است و مشتریان ویژه خود را هم دارد.

هم اکنون در اغلب فروشگاه‌های شبانه روزی کارکنان به صورت 3 شیفت 8 ساعته کار می‌کنند و خدمات مورد نیاز را به مشتریان و خریداران ارائه می‌دهند ولی همه ماجرای فعالیت و ارائه خدمات فروشگاه‌های شبانه روزی به خدمات با حضور کارکنان به صورت فیزیکی خلاصه نمی‌شود.

به تازگی در کشور سوئد برخی از فروشگاه‌های شبانه روزی خدمات خود را به مشتریان به گونه‌ای متفاوت ارائه می‌دهند. در برخی از فروشگاه‌های شبانه روزی در کشور سوئد بدون حضور فیزیکی هیچ کارمندی، خدمات مورد نیاز به به مشتریان ارائه می‌شود و خریداران فقط کافی است اجناس را به اپلیکیشن معرفی کرده و به صورت آنلاین هزینه خرید آن را پرداخت کنند.

این اقدام علاوه بر استفاده از تکنولوژی نوین روز در زمینه توسعه استارت آپ‌ها و همچنین افزایش انجام امور بدون دخالت نیروی انسانی، از دقت و ظرافت بیشتری در امور حسابداری فروشگاه‌ها به ویژه نسبت به قبل برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.