دانشجویان با دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی آشنا شوند

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت آشنایی و توجه دانشجویان با دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: دانشجویی با روحیه پرسشگری و مطالبه گری همراه و عجین است، اما باید نقاط ضعف و قوت در کنار یکدیگر دیده شود.

وی گفت: امروز با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بسیاری نصیب کشور شده است که نباید به سبب برخی کاستی‎ها، این دستاورد‌های بزرگ را نادیده گرفت.

مردانی با بیان ضرورت آشنایی و توجه دانشجویان با دستاورد‌های نظام اسلامی تصریح کرد: اگر چه تا رسیدن به وضعیت ایده آل فاصله وجود دارد، اما این موضوع نافی تلاش‌های شبانه روزی دلسوزان و خدمتگزاران نظام نیست.

وی یادآور شد: حضور نداشتن استاندار در برنامه جشن روز دانشجو به دلیل سفر وی به تهران برای پیگیری امور اجرایی و بودجه سال ۹۸ استان است و در فرصتی دیگر با دانشجویان دیدار خواهد کرد.

۱۶ آذر به مناسبت سالروز شهادت مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی (آذر) شریعت‎رضوی سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ و در پی اعتراض به حضور معاون رئیس جمهور وقت آمریکا، به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردید.

انتهای پیام/ن

جشن گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار