زندگی عجیب زن هندوستانی در آب دریاچه! +فیلم

زن میانسال هندوستانی حدود 20 سال است که نیمی از عمر خود را در آب می گذراند.

زندگی عجیب زن هندوستانی در آب! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن 65 ساله هندوستانی مدت دو دهه است که نیمی از عمر خود را در آب یک دریاچه می گذراند. این زن که هویتش" پاتارونی گوش" اعلام شده اهل روستایی در ایالت "بنگال غربی" واقع در شرق هندوستان است و به علت ابتلا به یک بیماری ناشناخته هر روز تا قسمت گردن خود در آب یک دریاچه فرو می رود.

این خبر ابتدا در تعدادی از سایت های خبری روسیه و همچنین وبلاگ های انگلیسی زبان منتشر شد. در ادامه ویدئویی که این زن را در حالی که در آب دریاچه نشسته بود و تعدادی از اهالی روستا نظاره گر او بودند منتشر شد.

بنا به این گزارش این زن که محل دقیق زندگی اش مشخص نشده است هر روز صبح پیش از طلوع آفتاب از خواب بیدار شده و بلافاصله خود را به این دریاچه می رساند. او سپس تا قسمت گردن در آب دریاچه فرو رفته و تا غروب خورشید در آب بسر می برد. این زن این عمل را از سال 1998 و بصورت مرتب انجام می دهد. گفته می شود ابتلا پاتارونی به یک عارضه عجیب که تمام بدن او را پوشیده از زخم کرده و همچنین موجب ورم بدن او شده دلیل این اقدامش است. به نظر می رسد تنها چیزی که موجب تسکین درد این زن می شود آب است و به همین دلیل او بلافاصله پس از بلند شدن از خواب خود را به آب دریاچه می رساند.

پاتارونی حدود 12 تا 14 ساعت را در آب دریاچه می گذراند. فقر خانواده این زن موجب شده تا او نتواند برای درمان بیماری اش اقدام کند. غذای پاتارونی را مقدار کمی برنج و سبزیجات تشکیل می دهد که توسط خانواده اش به کنار دریاچه آورده می شود. بنا به این گزارش او غذای خود را به دلیل دور ماندن از نور خورشید در داخل آب دریاچه می خورد. از آنجا که این زن از تنهایی در آب وحشت دارد به همین دلیل تعدادی از خانواده اش و همچنین برخی از همسایگان بطور مرتب به او سرکشی می کنند.

برخی از افراد خرافاتی روستا بر این باورند که این زن بدلیل آنکه مدت زیادی است به دریاچه می رود روزی تبدیل به شبح دریاچه خواهد شد اما خانواده اش امیدوارند بتوانند پاتارونی را نزد پزشک برده و بیماری عجیب او را درمان کنند.

انتهای پیام/

زن میانسالی که نصف عمرش را در آب می گذراند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۱۷ ۰۱ تير ۱۴۰۲
امیدوارم خدا کمکش کنه راضیه فیلم و خبرش پخش شع؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
واقعا درد آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
عجب