پربازدیدهای وبگردی؛

آمپول مرگباری که مهناز افشار تبلیغ می‌کند/ نقشه شوم امارات برای ایران/دست‌و‌پا زدن خاندان پهلوی برای مصادره گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران/راهکاری که شیطان را به زانو در می‌آورد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

آمپول مرگباری که مهناز افشار تبلیغ می‌کند! +فیلم/نقشه شوم امارات برای ایران/ آرزویی که «محمد بن زاید» به گور خواهد برد/واکنش جالب خبرنگار لبنانی به عملیات صهیونیست‌ها برای کشف تونل/ برای نفوذ به اسرائیل با اتوبوس از اتوبان وارد می‌شویم + فیلمکارگزار رسانه‌ای آشوب در ایران؛ حامی خشونت پلیس فرانسه /در صورت وقوع یک دهم اتفاقات فرانسه در کشور ما، واکنش ضدانقلاب چه خواهد بود؟ +فیلم و تصاویر


آمپول مرگباری که مهناز افشار تبلیغ می‌کند! +فیلم

مهناز افشار به تازگی فیلمی منتشر کرده است که در آن مردم را به تزریق یک آمپول مرگ آور تشویق می‌کند!


نقشه شوم امارات برای ایران/ آرزویی که «محمد بن زاید» به گور خواهد برد

با نزدیک شدن به نشست شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، تشدید مواضع ضد ایرانی بن زاید نشان می دهد، موضوع تعلق جزایر ایرانی به امارات مجددا طرح خواهد شد.


جاسوس «CIA» چگونه به مقام رئیس جمهوری در ایران رسید؟ +اسناد

در این گزارش روایتی از جاسوس CIA را از نظر می گذرانید که رئیس جمهور ایران شد.


کارگزار رسانه‌ای آشوب در ایران؛ حامی خشونت پلیس فرانسه /در صورت وقوع یک دهم اتفاقات فرانسه در کشور ما، واکنش ضدانقلاب چه خواهد بود؟ +فیلم و تصاویر

رسانه‌های غربی مدعی آزادی گرایی و مردم خواهی، در شرایطی صدای صدهاهزار معترض فقیر فرانسوی را سانسور می‌کنند و یا آن‌ها را آشوب‌طلب می‌نامند که در واکنش به اغتشاشات چند ده نفری عده‌ای مزدور و اجیر شده در کشوری مستقل، پوشش خبری همه جانبه‌ای را اتخاذ می‌کنند و یا اغتشاشگران را آزادی‌خواه و مردم واقعی معرفی می‌کنند!


راهکاری که شیطان را به زانو در می‌آورد

حجت‌الاسلام سعیدی بر اساس آیه‌ای از قرآن یکی از راهکارهای مقابله با طمع را معرفی کرد.


دست‌و‌پا زدن خاندان پهلوی برای مصادره گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران/ وقتی «فرح دیبا» با شانتاژ نویسندگان غربی نقشه سرقت می‌کشد!
کتابی درباره موزه هنرهای معاصر تهران و گنجینه آن در حالی در غرب منتشر شده که مجددا خاندان پهلوی تلاش دارند این عرصه را به نام خود مصادره کنند.


چرا روحانیون و زندانی‌های مسلمان در جشن "سپاس شاهنشاه" شرکت کردند؟
گزارشی درباره ماجرای جشن "سپاس شاهنشاه" و ندامت از مبارزه در دوران رژیم پهلوی و علت شرکت مبارزان انقلابی در آن را در این مطلب بخوانید.


نتانیاهو با چشمان بسته در سرازیری دام حزب الله/ سپری که مسیر دید نخست‌وزیر پرحاشیه را مسدود کرده است!
با نگاهی تحلیلگرانه به موضوع سپر شمال می توان دریافت که انگیزه نتانیاهو نسبت به این عملیات فرار از بحران های داخلی و نتیجه آن افتادن در دام حزب الله خواهد بود.


چگونه می‌توان بازار خودرو را ساماندهی کرد؟
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ۶ راهکار برای ساماندهی بازار خودرو ارائه داد.


هشدار انجمن داروسازان درباره آمپول تبلیغی "مهناز افشار"
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران به موج ایجاد شده در فضای مجازی و معرفی یک آمپول توسط مهناز افشار جهت جلوگیری از مرگ ناشی از سوء مصرف مواد واکنش نشان داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.