ماجرای فروش سیلوهای شرکت غله و خدمات بازرگانی چیست؟

ماجرای  فروش سیلوهای شرکت غله و خدمات بازرگانی چیست؟مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 درباره فروش سیلوهای گندم در شهرهای کرمانشاه، کنگاور و سنقر و کلیائی که در فضای رسانه ای استان کرمانشاه در روزهای اخیر مطرح شده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل شرکت غله استان خواست در ارتباط با چگونگی فروش این سیلوها توضیح دهد که مظفر رحیمی مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 گفت: سیلوها به قیمت کمتر از نرخ بازار به فروش رفته است که کارشناس دادگستری قیمت گذاری کرده اما به اعتقاد ما قیمت های به فروش رسیده ، پایین تر از نرخ روز بازار است.

وی با بیان اینکه سیلوی  85 ساله کرمانشاه  با  57 هزار مترمربع مساحت عرصه به قیمت 23 میلیارد تومان به فروش رفته، گفت: به اعتقاد ما نرخ آن در بازار بیش از 100 میلیارد تومان است این سیلو یک نفر متقاضی داشت که اهل ایلام است و اکنون آن را خریداری کرده است.

رحیمی گفت:  سیلوی سنقر نیز با بیش از 2 هکتار مساحت، هشت واحد مسکونی دارد و به قیمت پنج میلیارد و 500 میلیون تومان به فردی اهل آذربایجان شرقی فروخته شده که به اعتقاد ما ارزش این ملک بیش از 13 میلیارد تومان است و  سیلوی کنگاور نیز توسط فردی بومی اهل این شهرستان به قیمت 11 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته شده است.

استاندار کرمانشاه  با اشاره به  واگذاری سیلوها بر مبنای قانون ها  انجام می شود، گفت:  اگر در قیمت گذاری شبهه ای وجود دارد باید بررسی شود.

انتهای پیام/ز

واگذاری   سیلوها بر مبنای قانون ها  انجام می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.