وزیر صنعت در اراک مطرح کرد؛

مدل احیای هپکو و آذرآب راهگشای نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد

وزیر صنعت در دیدار از هپکو و آذرآب اراک گفت: مدل احیای هپکو و آذرآب برای نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد هم راه گشاست.

مدل احیای هپکو و آذراب راهگشای نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت که در جریان دیدار از کارخانه‌های صنعتی هپکو و آذرآب اراک گفت: مدل احیای شرکت‌های هپکو و آذرآب اراک برای رفع موانع تولید در صنایعی مانند نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد هم راه گشاست.

رحمانی با اشاره به مشکلات صنایعی مانند نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد و مشابهت این مشکلات با  شرکت‌های هپکو و آذرآب افزود: این ۲ کارخانه بزرگ در اراک با تعامل و همکاری کارگران و مدیران و مسئولان استانی و کشوری به خط تولید بازگشتند و مشکلات نیشکر هفت تپه و گروه ملی فولاد هم از این طریق قابل حل است.

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از توان داخلی و تولیدات ملی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد، اضافه کرد: ما از صنایع حمایت می کنیم ، برای اینکه استفاده از تولیدات داخلی هم قانون و هم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

ورود محصولاتی مشابه با نمونه تولید داخلی ممنوع است

وزیر صنعت معدن و تجارت با قدر دانی از فعالیت کارگران شرکت‌های بزرگ صنعتی هپکو وآذراب ادامه داد: هدف وزارت صنعت استفاده حداکثری از توان داخلی و تولیدات ملی است و در این راستا ورود محصولات مشابه با نمونه تولید داخلی ممنوع است.

رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت صبح امروز به منظور بررسی وضعیت صنایع استان مرکزی در سفر یک روزه به این استان وارد اراک شد.

دیدار با آیت الله دری نجف آبادر نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، دیدن از بیمارستان خیرساز آیت الله خوانساری و شرکت در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی ودیدار از دوازدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و ابزار آلات در اراک از جمله برنامه‌های سفر رحمانی به اراک است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.