موانع و مشکلات پیش روی صنعت بیمه + فیلم

امروزه صنعت بیمه جایگاه خود را به عنوان یکی از ستون‌های اصلی جامعه مدرن تثبیت کرده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه صنعت بیمه جایگاه خود را به عنوان یکی از ستون‌های اصلی جامعه مدرن تثبیت کرده است. اگرچه ماهیت بیمه و اهمیت آن تحت تاثیر پیشرفت‌های تکنولوژیکی و روند جهانی شدن و مقررات زدایی بازارهای مالی و حقیقی در معرض تغییرات قابل توجه است، اما بدون شک صنعت بیمه جایگاه فعلی خود را در آینده حفظ و حتی مستحکم‌تر خواهد کرد.

هم اکنون بیمه یک جزء اساسی استراتژی‌های پیچیده مدیریت ریسک برای افراد گروه های اجتماعی و صنایع و حرف شده است. بیمه سازگاری و انطباق با شرایط سخت نامطمئن و پیچیده که پیوسته در حال تشدید شدن است را امکان پذیر می‌سازد. جمع آوری انباشت و مدیریت سرمایه‌های حاصل از قراردادهای بیمه‌ای که از امور محوری فعالیت تجاری بیمه است شرکت های بیمه را در زمره سرمایه گذاران مهم سازمانی و همچنین بازیگران کلیدی در عرصه بازارهای مالی بین المللی قرار داده است.

 

بیشتر بخوانید: تاثیر بیمه‌ها در تکمیل چرخه سرقت خودرو! + فیلم

 

انتهای پیام/

صنعت بیمه در کشور ما در چه جایگاهی است؟ + فیلم

برچسب ها: بیمه ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ferry
۲۳:۴۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
باتیتری که صنعت بیمه روی مطلبش گذاشته باید گفت کاملا درست است .
اگرشما بایک پراید مدل پایین باپرداخت حداقل بیمه ثالث فرضا سالانه سیصدهزارتومان ویک خودرومدل 97 سمندکه بیمه سالانه ثالثش فرضا یک ونیم میلیون تومان هست باهرکدام اگریک فردرا زیربگیرید وموجب فوت گردد پرداخت دیه بدون تعقیر درپرداخت حق بیمه دوخودرومساوی به ورثه فوتی پرداخت میشود این مطلب را بطورخلاصه نوشتم که شرکتهای بیمه فکرنکنند هر کاری بخوان میکنن کسی اطلاع ندارد وشما خواننده محترم درهمین خصوص اطلاع رسانی کنید اگرتوضیع بیشترهم خواستید درخدمتتان هستم البته اگرانگ تشویش اذعان را بهم نچسبانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
یه چیزی که نگفتید بیمه خصوصی مثل بیمه توسعه صنعت بیمه رو فلج کرد چرا افراد غیر مطلع می پرسید
آخرین اخبار