کتک خوردن بازیگر حین اجرای نقش در خیابان! + فیلم

اجرای مانور ایمنی در یک مهدکودک موجب شد تا بازیگری که در حال ایفای نقش یک کودک‌ربا بود، اشتباهی توسط عابران پیاده مورد ضرب‌وشتم قرار بگیرد.

کتک خوردن بازیگر حین اجرای نقش در خیابان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه مانور ایمنی در یک مهد کودک در چین آنطور که مسئولان آن انتظار داشتند، به پایان نرسید. در حالی که این مانور با شرکت کودکان مهدکودک و چند بازیگر نقش کودک‌ربا و مأمور امنیتی در خیابان و در مقابل مهدکودک در حال اجرا بود، با حادثه غیرمنتظره‌ای همراه شد. یکی از عابران پیاده که لحظه اجرای مانور در حال عبور از خیابان بود با دیدن بازیگر نقش آدم‌ربا ناگهان به او حمله‌ور شد. این عابر با دیدن این بازیگر که ماسک زده بود و چاقو در دست داشت، دچار اشتباه شد و به او حمله ور شد.

در ویدئویی که منتشر شده، نشان می دهد در حالی که بازیگر نقش کودک‌ربا یک چاقو در دست دارد و در مقابل دو مأمور و کودکان قرار گرفته است ناگهان توسط این عابر پیاده مورد حمله قرار می‌گیرد. در این ویدئو مشاهده می شود این عابر پیاده پس از دیدن صحنه رویارویی کودک ربا با ماموران وارد عمل شده و با لگد به پشت بازیگر می زند. این بازیگر پس از اصابت این ضربه محکم به پشتش تعادل خود را از دست داده و به سمت جلو پرتاب می شود و روی زمین می افتد. این حادثه عجیب در مهدکودکی در منطقه " چونگ کینگ " چین رخ داد.

گفتنی است؛ وقوع حوادث واقعی و حمله با چاقو به دانش آموزان ابتدایی و همچنین کودکان مهدکودک مسئولان برخی مهدکودک‌ها در این منطقه را به فکر انجام مأنور ایمنی انداخته است. در یکی از حوادث در ماه اکتبر 14 کودک پس از آنکه یک زن مست با چاقو به کودکان در مهدکودکی در منطقه چونگ کینگ حمله ور شد دچار جراحت شدند.

انتهای پیام/

حمله عابران پیاده به بازیگر حین اجرای نقش در خیابان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۰۲ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
دمش گرم!! او که خبر نداشت فیلمه ، ولی حرکتش عالی بود !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
به قصد کشتن یه متجاوز حمله کرد .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
همچین پرید رو کمر طرف که ناقص شد!
آخرین اخبار