زاهدی تأکید کرد؛

اشتغالز‌ایی با اولویت توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در اشتغالز‌ایی جوانان باید نهادهای مختلفی پای کار بیایند، افزود: این کار باید با اولویت توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در هفتمین جلسه ساماندهی امور جوانان استان کرمان که با حضور سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و فدایی استاندار کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، به مشکلات حوزه ورزش در شهرستان های کرمان و راور پرداخت و گفت: در راور دو سالن ورزشی بر اثر زلزله آسیب دیدند و اکنون به صلاح نیست، جوانان در این سالن‌ها ورزش کنند.

وی با اعلام اینکه برای مقاوم‌سازی آنها نیازمند اعتبار هستیم، ابراز امیدواری کرد: این اعتبار در این سفر اختصاص داده شود.

زاهدی با اشاره به اینکه شرکت ملی مس، استادیوم ورزشی فوتبال را در کرمان در حال احداث دارد، افزود: این ورزشگاه که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، امروز در اجرا به مشکلاتی برخورده است و باید زمینه بهره‌برداری آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی کرمان به‌ویژه شهرستان کرمان اوضاع خوبی ندارند و باید حمایت مالی شوند، تصریح کرد: از جمله ی این توابع، شهر ماهان به عنوان یک شهر توریستی و گردشگری است که متأسفانه زمین چمن فوتبال این شهر مناسب نیست و نیازمند اعتبار برای بهسازی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به حوزه جوانان اشاره کرد و با اعلام اینکه در اشتغالز‌ایی جوانان باید نهادهای مختلفی پای کار بیایند، یادآور شد: این کار باید با اولویت توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام شود.

زاهدی افزود: در شرایط فعلی ورزش بر جوانان سایه انداخته است، پس ضرورت دارد، سازمان جوانان از ورزش جدا شود.

انتهای پیام/ب

جلسه ساماندهی امور جوانان استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار